جشنواره کتابخوانی رضوی در ایلام برگزار می گردد

به گزارش تنها پیامک، به گزارش خبرنگاران در ایلام، سمیه حیدری گفت: دوازدهمین دوره جشنواره کتابخوانی رضوی از سری برنامه های بیستمین دوره جشنواره بین المللی امام رضا (ع) در این استان برگزار خواهد شد.

جشنواره کتابخوانی رضوی در ایلام برگزار می گردد

مدیرکل کتابخانه های عمومی ایلام با ذکر اینکه این جشنواره در بخش های فردی، گروهی و خانوادگی به 2 شیوه مکتوب و الکترونیک برگزار می گردد، ادامه داد: علاقه مندان به شرکت در بخش انفرادی می توانند متناسب با گروه سنی خود ضمن مطالعه کتاب ها، در هر یک از رشته های جشنواره شرکت نمایند.

وی ادامه داد: در بخش گروهی نیز با انتخاب گزینه گروهی در حساب کاربری فرد، امکان مشارکت در قالب جمع های محبت آمیز، دانشجویی و صنفی در رشته های با قابلیت گروهی فراهم و علاقه مندان به شرکت در بخش خانوادگی نیز باید در هنگام مراجعه به سایت جشنواره، ضمن انتخاب گزینه خانوادگی و افزودن همه یا بخشی از اعضای درجه یک خانواده (پدر،مادر،خواهر،برادر،پدربزرگ و مادربزرگ) متناسب با گروه سنی خود در رشته های جشنواره شرکت نمایند.

وی افزود: دسترسی به کتاب های این جشنواره از سه طریق خرید کتاب با تخفیف، دریافت امانی کتاب با مراجعه به کتابخانه های عمومی سراسر کشور و بعلاوه دسترسی به نسخه الکترونیک در سامانه مسابقات امکان پذیر است.

مدیرکل کتابخانه های عمومی استان ایلام ادامه داد: علاقه مندان در 2 قالب کتابخوانی و هنری به رقابت در رشته های مختلف بپردازند، بخش های هنری این جشنواره، هنرهای تجسمی، دست سازه، هنرهای دیجیتال و بخش کتابخوانی را علاوه بر کتابخوانی شامل قصه گویی، معرفی کتاب و خوانش بخشی از کتاب است.

حیدری آخرین مهلت ارسال اثر به این جشنواره را تا اول تیرماه بیان کرد و گفت:در اختتامیه این برنامه برگزیدگان هر بخش تجلیل خواهند شد.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران
انتشار: 18 اردیبهشت 1402 بروزرسانی: 18 اردیبهشت 1402 گردآورنده: 0nlysms.ir شناسه مطلب: 3182

به "جشنواره کتابخوانی رضوی در ایلام برگزار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جشنواره کتابخوانی رضوی در ایلام برگزار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید