جوان سقزی مدال طلای مسابقات ملی مهارت را کسب کرد

به گزارش تنها پیامک، مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای کردستان گفت: محمد ابراهیم نژاد، مهارت آموخته کردستانی در رشته فناوری خودرو به مدال طلای مسابقات ملی مهارت دست یافت.

جوان سقزی مدال طلای مسابقات ملی مهارت را کسب کرد

به گزارش خبرنگاران از سنندج، سید جمیل احمدی مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای کردستان گفت:محمد ابراهیم نژاد مهارت آموخته کردستانی شرکت کننده در نوزدهمین دوره مسابقات ملی مهارت در رشته فناوری خودرو که از 23 لغایت 25 آذر ماه سالجاری به میزبانی استان تهران و با حضور 21 شرکت کننده برگزار گردید، پیروز شد با کسب 737 امتیاز مدال طلای این دوره از مسابقات ملی مهارت را کسب کند.

او اضافه نمود: پروژه این دوره از مسابقات به مدت 24 ساعت تعریف شده بود که خوشبختانه محمد ابراهیم نژاد مهارت آموخته مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهید صالحیان شهرستان سقز توانست با کسب 737 امتیاز را کسب نماید.

احمدی با تبریک این پیروزیت ارزشمند به مردم شریف استان کردستان بویژه تلاشگران عرصه مهارت آموزی استان کردستان گفت: مسابقات ملی مهارت فرصتی مغتنم و ارزشمند جهت شناسایی نخبگان مهارتی کشور و پرورش استعداد و خلاقیت مهارتی این افراد در راستای یاری به رشد و توسعه کشور است.

برگزیدگان نوزدهمین دوره مسابقات ملی مهارت پس از حضور در اردوی آماده سازی به چهل ششمین دوره مسابقات جهانی مهارت که از تاریخ 12 الی 17 اکتبر سال 2022 (مهر ماه سال 1401) در شهر شانگ های کشور چین برگزار خواهد شد اعزام می شوند.

ک

خبرنگاران کردستان سنندج

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 31 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 31 اردیبهشت 1401 گردآورنده: 0nlysms.ir شناسه مطلب: 2756

به "جوان سقزی مدال طلای مسابقات ملی مهارت را کسب کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جوان سقزی مدال طلای مسابقات ملی مهارت را کسب کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید