جوردن پیل با فیلم ترسناک ما به سینماها باز می شود

به گزارش تنها پیامک، جوردن پیل کارگردان فیلم سینمایی برو بیرون (Get Out) سال 2019 فیلم ترسناک جدید خود را تحت عنوان ما (Us) اکران خواهد نمود.

جوردن پیل با فیلم ترسناک ما به سینماها باز می شود

ما دومین فیلمی است که پیل در کارنامه کاری اش کارگردانی می نماید. برو بیرون، اولین فیلم این کارگردان که مورد تمجید عموم منتقدان نهاده شد، در مراسم اسکار 2018 موفق شد در چهار رشته از جمله بهترین فیلم و بهترین کارگردانی نامزد دریافت جایزه اسکار شده و نهایتا جایزه بهترین فیلم نامه غیراقتباسی را به خود اختصاص دهد. برو بیرون در کنار موفقیت میان منتقدان و جشنواره ها، در حوزه فروش نیز با فروش بیش از 250 میلیون دلار در مجموع از نظر تجاری نیز فیلم موفقی در نظر گرفته می گردد.

جوردن پیل برای سال 2019 نیز یک فیلم ترسناک جدید آماده اکران نموده است. به گفته پیل در این فیلم سینمایی یک دنیا و یک هیولای جدید ترسناک خلق شده است. پیل به این موضوع نیز اشاره نموده که هیولاها و داستان های ترسناک بهترین راه جامعه برای درک عمیق تر حقایق و مواجهه با ترس ها است.

ما داستان زوج سیاه پوستی را روایت می نماید که با فرزندان شان به خانه ساحلی خود رفته اند اما حضور سرزده و ناخوانده افرادی ناشناس آرامش آن ها را در هم می ریزد. لوپیتا نیونگو (شناخته شده بخاطر بازی در فیلم هایی چون پلنگ سیاه، 12 سال بردگی و جنگ ستارگان: نیرو برمی خیزد) در کنار وینستون دوک (با سابقه حضور در آثاری چون پلنگ سیاه و انتقام جویان: جنگ ابدیت) از جمله بازیگران اصلی جدیدترین فیلم ترسناک جوردن پیل خواهند بود.

لازم به ذکر است اولین تریلر فیلم سینمایی ما نیز روز گذشته منتشر شده است. با نگاهی به این تریلر به نظر می رسد موجودات ترسناکی که آرامش این خانواده را بر هم ریخته اند در واقع همزادهای خود اعضای خانواده هستند. پیل به این نکته نیز اشاره نموده که گرچه برایش مهم بوده یک خانواده سیاه پوست در مرکز این قصه باشند اما این بار محوریت اثر سینمایی او، موضوع نژاد نیست.

طبق آنچه اعلام شده ما قرار است 24 اسفند سال جاری در سینماها اکران گردد.

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 23 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: 0nlysms.ir شناسه مطلب: 89

به "جوردن پیل با فیلم ترسناک ما به سینماها باز می شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جوردن پیل با فیلم ترسناک ما به سینماها باز می شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید