رستوران های باکیفیت و مقرون به صرفه قیمت مونیخ

به گزارش تنها پیامک، رستوران های مونیخ

رستوران های مونیخ ،این شهر پر جاذبه آلمان، پر از رستوران های زیبا و متنوعی ست که ذائقه های متفاوت هر گردشگری را برآورده می نماید. در این شهر از هر ملیتی میتوان رستوران پیدا کرد . غذاهای تمام نقاط جهان در این شهر پیدا می گردد. در نزدیکی جاذبه های مونیخ می توانید حتما چند رستوران خوب پیدا کنید. در این مطلب، خبرنگاران، چند رستوران مقرون به صرفه قیمت منتها با کیفیت در شهر مونیخ را به شما معرفی می نماید.

رستوران های باکیفیت و مقرون به صرفه قیمت مونیخ
  • رستوران لیتل لندن

رستوران لیتل لندن از رستوران های مونیخ، در باواریا و در خیابان 80331 مونیخ، با پلاک 31 قرار گرفته است و استیک های بسیار خوشمزه ای را سرو می نماید. هتل های بسیاری مانند هتل توربراو مونیخ در نزدیکی آن قرار گرفته است. افرادی که علاقه مند به غذاهای کبابی و استیک هستند می توانند در این رستوران به خواسته خود برسند. فضای آن بسیار بزرگ است و به زیبایی دکور آن، تزئین شده است. بیشتر غذاهای انگلیسی را در منوی این رستوران پیدا خواهید کرد. جاذبه هایی مانند موزه ولنتاین و خیابان ماکسیمیلیان استراس در نزدیکی آن قرار دارند.

  • رستوران مولی مالونز

رستوران مولی مالونز در باواریا و در خیابان 81667 قرار گرفته است. در نزدیکی آن ماکسیمیلیانیوم، کلیسای سنت لوکاس و سالن فیلارمونیک مونیخ قرار گرفته است. این رستوران یک رستوران اتریشی است و می توانید برخی از غذاها و نوشیدنی های اتریشی را در آن پیدا کنید. در روزهای تعطیل مانند شنبه و یکشنبه ها بیشتر از باقی روزها، یعنی از ساعت 12 ظهر تا 1 صبح غذا سرو می نماید. یک تلویزیون بزرگ هم دارد که برنامه های پخش زنده ورزشی را در آن برای مهمانانش پخش می نماید. می توانید در فضای بیرونی آن هم بنشینید.

  • رستوران راتسلر مونچن

رستوران راتسلر مونچن خدماتی عالی به مشتریانش ارائه می دهد و غذاهای بسیار خوشمزه را سرو می نماید. این رستوران در باواریا و در خیابان مونیخ 80331، مارین پلاتز 8 قرار گرفته است و رتبه 34 را در بین رستوران های مونیخ به خود اختصاص داده است. جاذبه هایی مانند کلیسای سنت پیترز، مارین پلاتز و سالن نیو تون در نزدیک آن قرار گرفته است. در بین رستوران های مونیخ، منوی این رستوران به 11 زبان نوشته شده است. بنابراین اگر زبان آلمانی را نمی دانید، نگران سفارش غذا در این رستوران نباشید. می توانید غذاهای باواریایی و محلی مونیخ را در آن سفارش دهید.

  • رستوران سرووس هیدی

رستوران سرووس هیدی در باواریا و در خیابان 80339 مونیخ، در خیابان لندسبرگر 73 قرار گرفته است. این رستوران غذاهای خوشمزه باواریایی و آلمانی را سرو می نماید و از این نظر رتبه 4 را در بین رستوران های مونیخ دارد. طراحی فضای داخلی آن بسیار صمیمی بوده و حس گرمی را به شما منتقل می نماید. جاذبه هایی مانند کلیسای سنت پائول، پلکان بی خاتمه، سالن تیاتر بلوتنبورگ در نزدیکی آن است.

  • رستوران مارینهوف

رستوران مارینهوف جزو رستوران های مونیخ و در باواریای مونیخ، خیابان 80538، در گوشه خیابان مارین استر قرار گرفته است و فضای صمیمانه کوچکی دارد. گارسن آن به زبان انگلیسی کاملا مسلط است و می توانید غذاهای آلمانی را در این رستوارن میل کنید. از جاذبه های نزدیک به آن می توان به دروازه اسارتور مونیخ، موزه ولنتاین و خیابان ماکسیمیلیان اشاره نمود.

  • رستوران نکسوس تاورنا

رستوران نکسوس تاورنا یکی از رستوران های خوب مونیخ است که رتبه 5 را در بین رستوران های مونیخ دریافت نموده و در باواریا، مونیخ 81247، خیابان وردی33 قرار گرفته است. هر کسی که از غذاهایی این رستوران خورده، از مزه آن بسیار تعریف نموده است. خصوصا که محیط دوستان آن و حتی مدیریت مهربانش بسیار به دل شما می نشیند. کاخ نیمفنبورگ مونیخ، قلعه بلوتنبورگ مونیخ و موزه انسان- طبیعت مونیخ در نزدیکی آن قرار گرفته است. می توانید در این رستوران طبق ذائقه خود سفارش غذا دهید.

  • رستوران ساوانا

این رستوران در باواریا، مونیخ 80337، خیابان مای 63 قرار گرفته است و با سردر عجیبش شما را به تعجب وا می دارد. چرا که در بالای در ورودی آن یک مجسمه سر فیل عاج دار بزرگ قرار گرفته است. رستوران ساوانا یک رستوران آفریقایی است که غذاهای بسیار دلپذیری را با قیمت مناسب سرو میکند. کارمندان رستوران بسیار محبت آمیز و صمیمی هستند و به زبان انگلیسی هم صحبت می نمایند. ساعات کار این رستوران از ساعت 5 بعد از ظهر تا 12 نیمه شب می باشد. این رستوران رتیه 6 را در بین رستوران های محبوب مونیخ به خود اختصاص داده است.

  • رستوران تالاسا

این رستوران، از رستوران های مونیخ که در باواریا، مونیخ 81377، خیابان کیمبرن 3 قرار گرفته است و رتبه 8 را در بین رستوران های مونیخ گرفته است، می باشد. فضای گرم رستوران با جایگاه های حصیری به دل شما می نشیند و می توانید غذاهای خوشمزه اما تهیه شده از مواد غذایی سالم را در آن سفارش دهید. رست.وران تالاسا یک رستوران یونانی است و در منوی آن بیشتر غذاهای یونانی را می بینید. وست پارک نزدیک رستوران تالاسا می باشد.

  • رستوران لانگ گارین تای

رستوران لانگ گارین تای در باواریا، مونیخ 80796، خیابان بلگراد 45 قرار گرفته است. این رستوران، در بین رستوران های مونیخ رتبه 11 را از آن خود نموده است. فضای آن کوچک، اما صمیمی است و کارکنانش قبل از سرو غذا تمام ادویه ها و مزه غذاها را برای شما معرفی می نمایند. اگر در پی تجربه طعم متفاوت غذاهای تایلندی هستید، این رستوران مقرون به صرفه قیمت می تواند خواسته شما را برآورده کند. لئوپولد پارک مونیخ، خیابان چوابینگ و بازار الیزابت در نزدیکی آن قرار گرفته است.

  • رستوران نام جیائو 31

این رستوران در باواریا، مونیخ80337، خیابان مای 31 قرار گرفته است و غذاهای آسیایی و ویتنامی را سرو می نماید. اگر فردی دارای رژیم سبزیجات هستید، حتما در این رستوران غذای مورد نظر خود را پیدا خواهید کرد. قبرستان معروف آلتر سادلیچر فریدهوف و مرکز بازی فاکس این باکس مونیخ در نزدیکی آن واقع شده اند. این رستوران رتبه 12 را در بین رستوران های مونیخ کسب نموده است و فضای سبز دکور آن شما را به اشتها می اندازد. بعد از خستگی روزانه این رستوران خواسته های شما را برآورده می نماید، و قیمت غذاها بسیار مناسب معین شده اند.

  • رستوران مینوتک بای گسل

در باواریا، مونیخ 80335، خیابان شتزن 11 قرار گرفته و رتبه 14 را در بین رستوران های مونیخ کسب نموده است. غذاهای عالی، تجربه ای خوب، خدمات عالی و فضایی با طراحی دلپذیر، این رستوران را بین گردشگر ها بسیار محبوب نموده است. منتها بدانید که اگر به صورت 4 نفره به این رستوران می روید شاید مجبور باشید به همراه باقی افرادی که نمی شناسید بر روی یک میز بنشینید. سیستم تراموای مونیخ، ایستگاه سنترال مونیخ و جاستیزپلاتز (ساختمان کاخ دادگستری) در نزدیکی این رستوران قرار گرفته است. بنابراین دسترسی به رستوران مینوتک بای گسل بسیار راحت بوده و یکی از دلایل شلوغی آن می تواند این موضوع باشد.

منبع: www.tripadvisor.com

منبع: الی گشت
انتشار: 29 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 29 اردیبهشت 1401 گردآورنده: 0nlysms.ir شناسه مطلب: 2494

به "رستوران های باکیفیت و مقرون به صرفه قیمت مونیخ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رستوران های باکیفیت و مقرون به صرفه قیمت مونیخ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید