زیباترین جاذبه های تایلند

به گزارش تنها پیامک، تایلند یکی از زیباترین کشورهایی است که به شما توصیه می‌کنیم در تور تایلند به بازدید آن‌ها بروید. در این مقاله شما را با بهترین جاذبذه‌های این کشور آشنا خواهیم کرد.

زیباترین جاذبه های تایلند

بازدید از جزیره Tarutao در تور تایلند

یکی از 51 جزیره متعلق به مجمع الجزایرTarutao پارک ملی دریایی در جنوب تایلند است. یکی از بزرگ ترین جاذبه های Tarutao حیات وحش آن است: لاک پشت های دریایی، نهنگ، سوسمار، بوزینه خرچنگ خوار، گوزن موس.

بازدید از آیوتایا در تور تایلند

آیوتایا در سال 1350 پس از میلاد توسط شاه یو تونگ به عنوان دومین پایتخت سیام پس از سوخوتای میباشد. در طول قرن ها، محل ایده آل بین چین، هند و مجمع الجزایر مالایی، آیوتایا را پایتخت تجاری آسیا ساخته است. تا سال 1700 آیوتایا به یکی از بزرگ ترین شهرهای جهان با مجموع یک میلیون نفر جمعیت تبدیل شده بود. در سال 1767 شهر توسط ارتش برمه نابود شد، و در نتیجه پادشاهی سقوط کرد. این شهر دوباره به فاصله چند کیلومتر از خرابه به سمت شرق خرابه تاسیس شد، که در حال حاضرخرابه تبدیل به پارک تاریخی آیوتایا شده است. بیش تر بقایا، معابد و کاخ ها هستند که تنها ساختمان هایی می‌باشند که در آن زمان از سنگ ساخته شده‌اند.

بازدید از بازار شب چیانگ مای در تور تایلند

چیانگ مای یکی از جاذبه های تایلند است. بازار شب معروف همراه بلوکهای چندین شهر در امتداد پیاده رو، درون ساختمان ها و محوطه معبد پخش شده است. شامل صنایع دستی، هنر، لباس و محصولات وارداتی از همه نوع، و تعداد بسیاری مراکز خرید بزرگ مدرن است. در ابتدا، بازار متعلق به تجار چینی بود، اما با افزایش اندازه به سبب ساخت ساختمان های تجاری، دیگر متعلق به یک گروه خاص نبود. در تور تایلند می‌توانید به بازدید جاذبه‌هایی بروید که بسیار زیبا و شناخته شده هستند.

بازدید از کاخ بزرگ درتور تایلند

ساخت و ساز کاخ بزرگ در سال 1782 زمانی آغاز شد که پایتخت سیام از تنبوری به بانکوک منتقل شد. این کاخ تا زمان مرگ مرموز شاه آناندا ماهیدول در سال 1946 به عنوان محل اقامت پادشاهان تایلند بود. برادر او پادشاه بومیبول ادولیادج موفق شد به طور دائم به کاخ چیترالادا نقل مکان کند. کاخ بزرگ طیف گسترده ای از سبک های معماری، اعم از سبک آیوتایان خالص معابد که ترکیبی از تایلندی و غربی برای سازه های بعدی است را پوشش می دهد. همچنین شامل وات پرا کاو است، که اقامتگاه زمرد بودا بوده، و یکی از قدیمی ترین و معروفترین مجسمه های بودا در جهان در تور تایلند است.

انتشار: 7 دی 1398 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: 0nlysms.ir شناسه مطلب: 521

به "زیباترین جاذبه های تایلند" امتیاز دهید

1 کاربر به "زیباترین جاذبه های تایلند" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زیباترین جاذبه های تایلند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید