شانس آسیایی شدن سپاهان به حداقل رسید

به گزارش تنها پیامک، به گزارش خبرنگاران، در حساس ترین ملاقات فوتبال دوشنبه شب، استقلال در تهران میهمانش سپاهان را با نتیجه 2 بر صفر در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی شکست داد تا خود به جمع 4 تیم برتر این مسابقات رسیده و سپاهان نیز از گردونه این مسابقات حذف گردد.

شانس آسیایی شدن سپاهان به حداقل رسید

طلایی پوشان اصفهان که در فوتبال پس از کرونا نتایج خوبی در لیگ برتر نگرفته بودند و پله پله از بالای جدول دور شدند، این فرایند نامطلوب را در جام حذفی نیز ادامه دادند و با پذیرفتن شکست مقابل استقلال، شانس قهرمانی در این جام و دستیابی به سهمیه آسیا را به وسیله این مسابقات را از دست دادند.

باتوجه به شرایط جدول، سپاهان که با 45 امتیاز در رده پنجم قرار گرفته است و بالاتر از خود 4 تیم پرسپولیس، استقلال، تراکتور و فولاد را می بیند، برای کسب سهمیه آسیا کاری سخت دارد. اصفهانی ها که حالا دیگر قلعه نویی را هم کنار خود ندارند، در هفته بیست و نهم باید در خانه از شهرخودرویی پذیرایی نمایند که خود این تیم مترصد رسیدن به رتبه های بالاتر است و نیم نگاهی هم به کسب سهمیه آسیایی دارد.

آنها همچنین در آخرین هفته از مسابقات هم میزبان پیکانی هستند که کاندیدای سقوط به دسته پایین تر است و این برنامه موید آن است که کار سپاهان برای کسب سهمیه آسیا سخت است و شانس این تیم برای این منظور به حداقل رسیده است.

سرنوشت این تیم حالا از دست خودش خارج شده و حتی در صورت شکست دادن دو حریف سرسخت در دو هفته خاتمهی، باز هم برای کسب سهمیه باید منتظر شکست های استقلال، تراکتور و فولاد باشد.

تیم فوتبال سپاهان در آخرین ساعات دوشنبه شب در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی در استادیوم آزادی به ملاقات استقلال رفت و با نتیجه 2 بر صفر بازنده شد. این نتیجه باعث شد تا امیر قلعه نویی سرمربی این تیم در فاصله تنها 2 هفته مانده به خاتمه فصل، از سرمربیگری این تیم استعفا دهد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 17 مهر 1399 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: 0nlysms.ir شناسه مطلب: 1195

به "شانس آسیایی شدن سپاهان به حداقل رسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شانس آسیایی شدن سپاهان به حداقل رسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید