مربی تیم ملی شطرنج: به دنبال چهار مدال برای کاروان هستیم

به گزارش تنها پیامک، بهروز مرادی مربی تیم ملی شطرنج نابینایان در ارزیابی نتایج دور نخست رقابت های شطرنج بازی های آسیایی گفت: نتایج قابل قبول بود و امیدوارم بتوانیم چهار مدال برای کاروان ایران به ارمغان اوریم.

مربی تیم ملی شطرنج: به دنبال چهار مدال برای کاروان هستیم

به گزارش خبرنگار اعزامی خبرنگاران از جاکارتا، بهروز مرادی با اشاره به دور نخست مسابقات شطرنج نابینایان گفت:در بخش b1 مردان ما دو پیروزی و یک شکست کسب کردیم و در بخش b2 آقایان نیز نتیجه ای مشابه به دست آمد. در بخش بانوان پنج پیروزی و یک تساوی کسب کردیم که تنها تساوی این تیم در دو ماده b1 و b2 مربوط به خانم لیلا زارع زاده بود.

و در ارزیابی از نتایج تیم های ملی مردان و زنان گفت:نتایج قابل قبول است و امیدوارم با این روند تیم شطرنج ایران بتواند سه تا چهار مدال پاراآسیایی از آن خود کند.

صبح امروز و در بخش b1 اقایان علیرضا قورچی بیگی و امید فلاح حریفان خود را شکست دادند و مازیار باقری در برابر حریف هندی شکست را پذیرا شد.

در بخش b2 عرفان علیزاده و مهدی رومی فرد حریفان خور را شکست دادند و حسن قدیری در برابر حریف فلیپینی مغلوب شد.

در بخش بانوان نیز ملیحه صفایی،ملیحه صفایی، فریبا زنده بودی، فاطمه نقوی، زهرا سعیدی راد و فاطمه برقول حریفان خود را شکست دادند و خانم لیلا زارع زاده برابر حریف فلیپینی به پیروزی رسید.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 21 بهمن 1397 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: 0nlysms.ir شناسه مطلب: 29

به "مربی تیم ملی شطرنج: به دنبال چهار مدال برای کاروان هستیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مربی تیم ملی شطرنج: به دنبال چهار مدال برای کاروان هستیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید