مردم در ادارات استان بوشهر معطل نشوند، لزوم دوری از کاغذبازی

به گزارش تنها پیامک، به گزارش خبرنگاران، عبدالکریم گراوند یکشنبه شب در نشست شورای راهبری توسعه مدیریت استان بوشهر گفت: همه باید برای برطرف مسائل و مردم و تامین نیازهای آنان از تمامی ظرفیت ها استفاده کنیم.

مردم در ادارات استان بوشهر معطل نشوند، لزوم دوری از کاغذبازی

وی با اشاره به اینکه نتیجه نشست های کاری و سفرها و بازدیدها باید در راستای بهبود کیفیت و افزایش کمیت خدمات رسانی به مردم باشد اعلام نمود: در صورتی که نتوانیم رضایت مندی مردم را تامین کنیم به موفقیتی دست نیافته ایم.

لزوم گره گشایی از مسائل مردم

استاندار بوشهر با تاکید بر اینکه مسئولان به سمتی حرکت نمایند که گره گشایی از مسائل صورت گیرد اضافه نمود: نظام اداری باید از کاغذبازی و معطل کردن مردم فاصله بگیرد تا شاهد رضایت مندی مردم باشیم.

وی پویاتر شدن نظام اداری و کاهش بوروکراسی اداری را یک ضرورت مطرح نمود و ادامه داد: استفاده از ظرفیت بانوان و جوانان توانمند و متعهد و متخصص استان بوشهر در سیستم مدیریتی دستگاه های اجرایی لازم است.

خروجی فعالیت ها بهبود وضعیت مردم باشد

گراوند با بیان اینکه خروجی فعالیت همه مسئولان باید بهبود وضعیت مردم در تمام شاخص ها باشد گفت: ادارات در اجرای تکالیف قانونی و مصوب نباید مقاومت نمایند و باید با دقت و حساسیت در انجام وظایف اهتمام ورزند.

وی خواهان اطلاع رسانی مناسب دستگاه های اجرایی در خصوص فعالیت های انجام شده شد و گفت: در شرایطی که شاهد کمبودی در زمینه منابع اعتباری بوده ایم ولی کارهای بسیار خوبی انجام شده است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 9 خرداد 1398 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: 0nlysms.ir شناسه مطلب: 105

به "مردم در ادارات استان بوشهر معطل نشوند، لزوم دوری از کاغذبازی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مردم در ادارات استان بوشهر معطل نشوند، لزوم دوری از کاغذبازی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید