مسکو و بناهایی باشکوه که نباید از دست داد

به گزارش تنها پیامک، با توجه به قیمت مناسب بلیط مسکو و هتل های لوکس آن، می توانید سفر کم هزینه ای را تجربه کنید.

مسکوبا توجه به زمستان سرد روسیه، هنوز تنوع فوق العاده ای از فعالیت های فرهنگی ارائه می دهد . موزه های معروف مسکو ، رستوران هایی با همه نوع غذا و تئاترهای خیره کننده بخشی از این تنوع محسوب می شوند. بزرگترین شهر شمالی کره زمین خانه 12 میلیون نفر و دارای یکی از عمیق ترین و بزرگترین شبکه های زیر زمینی در دنیاست .

مسکو و بناهایی باشکوه که نباید از دست داد

کرملین قلب تپنده مسکو

یکی از مکانهای توریستی که در تورهای مسکو ،هیچ گردشگری آن را از دست نمیدهد، کاخ کرملین است که برای بیش از 2000 سال در آن سکونت می نمایند و یکی از معروفترین نماد های مرکز روسیه به شمار می رود . ساختمان های کنونی اکثرا به اواخر قرن 15 میلادی بر میگردند و به وسیله معماران ایتالیایی طراحی شده اند .دو ساختمان تازه کرملین که در قرن 17 رونمایی شدند تعداد کل این ساختمان ها را به عدد 20 رساند .برخی از نقاط برجسته این مجموعه کلیسای ارتودکس Dormition ، برج ساعت قرمز و نمادین Spasskaya و بعلاوه کلیسای قرن هفدهمی و زیبای Twelve Apostles است.

کلیسای جامع سنت باسیل

یکی از زیباترین تماشای های مسکو کلیسای جامع سنت باسیل است که به قرن 16 میلادی بر می گردد و به خاطر تزئینات و معماری با شکوه گنبد خود معروف است . این ساختمان به همراه میدان قرمز مسکو و کاخ کرملین جزو آثار جهانی ثبت شده یونسکو محسوب می گردد .کلیسای جامع به عنوان نمایانگر نقطه عطف معماری روسی در قرن 16 مطرح می گردد و به مدت 40 سال تا قبل از ساخت برج Ivan the Great Bell ، بلندترین ساختمان مسکو به شمار می رفت .

میدان سرخ مسکو

یکی دیگر از نمادهای معین مرکز روسیه ، میدان بزرگ سرخ است که در میان اقامتگاه سلطنتی رئیس جمهور روسیه و کاخ کرملین واقع شده و مشرف به کلیسای جامع است . برای قرن ها مهمترین فضای باز روسیه به شمار می رفته و جاییست که می توانید جاذبه های تماشای دیگر مثل مجسمه معروف لنین و موزه تاریخی دولت را در آن پیدا کنید .

باقی مکان هایی که ارزش تماشا دارند

زمانی را صرف کاوش صومعه مجذوب کننده Novodevichy کنید ، که به اوایل قرن 16 میلادی بر می گردد و در طول این 300 سال تغییر زیادی نکرده است . این پارک به خاطر داشتن یک ناقوس هشت ضلعی قرن هفدهمی شناخته شده است و اغلب به عنوان صومعه تازه دوشیزگان از آن یاد می گردد .

منبع: الی گشت
انتشار: 30 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 30 اردیبهشت 1401 گردآورنده: 0nlysms.ir شناسه مطلب: 2654

به "مسکو و بناهایی باشکوه که نباید از دست داد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مسکو و بناهایی باشکوه که نباید از دست داد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید