معرفی اپلیکیشن نوروزی؛ برترین ها برای حسابداری

به گزارش تنها پیامک، اگر جز آن دسته از کسانی هستید که نمی توانید روی بودجه خود مدیریت داشته باشید و در آخر هر ماه هم با مشکل روبرو می شوید، احتمالا احتیاج به اپلیکیشن های مخصوص حسابداری احتیاج خواهید داشت و در نتیجه تصمیم گرفتیم در این مطلب به معرفی چهار اپلیکیشن بسیار خوب در این زمینه بپردازیم.

معرفی اپلیکیشن نوروزی؛ برترین ها برای حسابداری

حسابداری اگرچه نیازمند تحصیل است اما شما هم می توانید با اپلیکیشن های زیر، در سطح قابل قبولی به حسابداری بپردازید. این اپلیکیشن ها به شما یاری می نمایند در مخارج ماهانه خود مدیریت کاملی داشته باشید و بتوانید حساب شده، هزینه کنید. این چهار اپلیکیشن که قصد داریم در این مطلب به شما معرفی کنیم عبارت اند از:

  • حسابدار نیوُ
  • حسابدار پارمیس
  • حسابدار محک
  • حسابدار هلو

1. حسابدار نیوُ

یکی از برترین اپلیکیشن ها در زمینه حساب داری برای کسانی که همواره مشکل مدیریت در خرج و مخارج ماهانه خود دارند، حسابدار نیوُ است. این اپلیکیشن به شما یاری می نماید به صورت کاملا حرفه ای و دقیق روی تمام مخارج ماهیانه خود مدیریت داشته باشید تا بتوانید در مدت یک ماه، به تمام نیازهای خود یا حداقل مهم ترین آن ها رسیدگی کنید.

اپلیکیشن نیوُ که به وسیله گروه نرم افزاری با همین نام پیشرفته رایگان است و به همین دلیل کاربران می توانند از تمام قابلیت های مجذوب کننده و فوق العاده کاربردی آن استفاده نمایند. بعلاوه نکته مثبت اینجاست که این اپلیکیشن با شرایط کاری و اقتصادی کشور ما هم هماهنگی دارد و اینطور نیست که کاربران آن برای ما زیاد نباشد.

از جمله قابلیت های این اپلیکیشن می توان به امکان ثبت هزینه ها با دقیق ترین جزئیات، نمایش نمودارهای گوناگون از اندازه عایدی، خرج کرد، هزینه ها، فرایند پس انداز، بودجه بندی و …، امکان استفاده از چندین دستگاه، امکان محدود کردن هزینه چهت کنترل بودجه، امکان انتقال تراکنش های بانکی به اپلیکیشن، امنیت بالا و بسیاری موارد دیگر اشاره نمود. برای استفاده از این اپلیکیشن در پلتفرم iOS باید از نسخه تحت وب بهره ببرید.

2. حسابدار پارمیس

می رسیم به دومین اپلیکیشن برتر در زمینه حسابداری که با نام پارمیس شناخته می گردد و درست مانند اپلیکیشن بالا، در زمینه مدیریت مخارج به شمکا یاری می نماید. چون غالبا اندازه حقوق ثابت و در یک محدوده خاص است اما هزینه ها متغیر هستند، بنابراین وجود اپلیکیشنی که بتواند برنامه ای جامع برای مدیریت آن ها ارائه دهند بسیار لازم است که پارمیس دقیقا با همین هدف توسعه پیدا نموده است.

این اپلیکیشن که به وسیله گروه نرم افزاری ParmisIT پیشرفته رایگان است و خوشبختانه بدون پرداخت هیچ هزینه ای می توانید از قابلیت های آن بهره ببرید. از حمله قابلیت های خوب این اپلیکیشن می توان به تعریف کردن تمام اعضای خانواده در آن و اختصاص مبلغی به هر یک از آن ها اشاره نمود تا بدین ترتیب برنامه بداند شما در طول یک ماه چه اندازهی برای خانواده خود در نظر می گیرید.

این اپلیکیشن قابلیت های بسیار زیاد دیگری هم دارد که از جمله مهم ترین آن ها می توان به امکان تعریف انواع حساب ها، پشتیبانی از بانک ها و حساب های بانکی گوناگون، یادآور سررسید اقساط، امکان ثبت چک، بودجه بندی هزینه ها و اندازه عایدی، ارائه مانده حساب به صورت نمودار، نمایش لحظه ای بودجه ها و کسری یا اندازه اضافه شده به آن، امکان اشتراک گذاری فایل های خروجی با فرمت اکسل به وسیله ایمیل، بلوتوث و … و بسیاری موارد دیگر اشاره نمود.

3. حسابدار محک

حساب دار محک سومین اپلیکیشن این فهرست است که رابط کاربری فوق العاده ساده و به دور از هرگونه پیچیدگی دارد. این نرم افزار به گونه ای طراحی شده که حتی کاربران با سطح سواد پایین تر هم بتوانند از آن استفاده نمایند بدون اینکه با مشکل خاصی روبرو شوند.

این اپلیکیشن اگرچه رایگان است و در این نسخه امکانات زیادی را در اختیار شما قرار می دهد اما یک نسخه پولی با قابلیت های بیشتر هم دارد. برای مثال طبق توضیحات وب سایت سازنده، این اپلیکیشن در نسخه رایگان فقط اجازه می دهد 3 حساب در آن تعریف کنید و در طول روز 5 تراکتنش داشته باشید. بعلاوه فقط می توانید در کل یک چک، یک قسط و یک بودجه را در آن تعریف کنید.

در نسخه حرفه ای نه تنها امکان ثبت حساب های بیشتر و ثبت چک، قسط و بودجه بندی بسیار بیشتری فراهم است بلکه شما قادر خواهید بود از پشتیبانی عالی این اپلیکیشن نیز همراه تان خواهد بود تا در صورت بروز مشکل بتوانید از آ یاری بگیرید. از جمله قابلیت های این اپلیکیشن می توان به یادآور بستانکاری و بدهکاری، امکانات شخصی سازی فراوان برای تعریف کردن دسته بندی های شخصی جهت مدیریت هزینه و عایدی، نمایش اندازه خرجکرد ماهیانه، امکان بودجه بندی و بسیاری موارد دیگر اشاره نمود.

4. حسابدار هلو

آخرین اپلیکیشن این فهرست که البته آخرین اپلیکیشن موجود در زمینه حسابداری هم نیست، هلو نام دارد. کاری که این اپلیکیشن انجام می دهد درست مانند اپلیکیشن های دیگری است که در بالا معرفی شده اند؛ مدیریت بودجه و بهبود شرایط خرج کرد ماهانه.

تقریبا می توان گفت هرآنچه که یک اپلیکیشن مخصوص حسابداری باید داشته باشد، در حسابدار هلو وجود دارد. به همین دلیل با چیز جدیدی در این اپلیکیشن روبرو نخواهید بود جز رابط کاربری که بسیار ساده و به دور از هرگونه پیچیدگی است.

از جمله قابلیت های این اپلیکیشن می توان به امکان تعریف تمام اقساط به صورت سیستمی، امکان قرار دادن وام به عنوان دریافت نماینده و پرداخت نماینده، یادآور اقساط هر دوره، امکان خروجی گرفتن با فرمت اکسل برای اقساط وام و بسیاری موارد دیگر اشاره نمود. این اپلیکیشن خوشبختانه رایگان است و می توانید بدون مشکل از قابلیت های آن بهره ببرید. متأسفانه لینک iOS این اپلیکیشن در دسترس نیست.

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 2 خرداد 1401 بروزرسانی: 2 خرداد 1401 گردآورنده: 0nlysms.ir شناسه مطلب: 2982

به "معرفی اپلیکیشن نوروزی؛ برترین ها برای حسابداری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی اپلیکیشن نوروزی؛ برترین ها برای حسابداری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید