تور هند: معرفی هتل لیلا امبینس کانونشن در دهلی

به گزارش تنها پیامک، هتل لیلا امبینس کانونشن (Leela Ambience Convention)

در شهر جادویی دهلی، در زمان سفر کنید! سوار مترو بشوید و از بخش قدیمی شهر به بخش جدیدتر و مدرن تر آن برسید. از تماشا رنگ ها، عطرها و جواهرات پر سر و صدای آن لذت ببرید و کمی آن طرف تر در بلندترین برج های آن از منظره این شهر تماشای لذت ببرید. اگر قصد سفر به دهلی را دارید، با خبرنگاران همراه باشید تا شما را با هتل لیلا امبینس کانونشن، یکی از هتل های 5 ستاره دهلی آشنا کنیم.

تور هند: معرفی هتل لیلا امبینس کانونشن در دهلی

برای دیدن تاج محل و مجسمه های بودا، تور هند ما را تجربه کنید. از دهلی، آگرا و جیپور دیدن کنید و در شهر زیبای بمبئی قدم بزنید، در محیط زیبای فیلم های هندی از لحظات لذت ببرید.

معرفی هتل لیلا امبینس کانونشن

هتل 5 ستاره لیلا امبینس کانونشن، از هتل های 5 ستاره و لوکس شهر دهلی است که از برترین هتل های این شهر به شمار می آید. این هتل در نزدیکی مجتمع ورزشی بزرگ یامونا قرار گرفته است و نزدیک ترین ایستگاه مترو در فاصله 3 کیلومتری آن قرار گرفته است. این هتل دسترسی خوبی به جاذبه های مهم شهر از جمله دروازه هند دارد و 12 کیلومتر با ایستگاه راه آهن دهلی فاصله دارد.

فاصله این هتل تا فرودگاه دهلی 25 کیلومتر است که دسترسی به آن به وسیله بزرگاه در حدود 40 دقیقه است. هتل لیلا امبینس کانونشن، برترین قیمت را نسبت به خدمات یک هتل 5 ستاره ارایه می دهد.

فضای داخلی هتل

طراحی داخلی هتل لیلا امبینس کانونشن، یک محیط لوکس و آرام را در دل شهر شلوغ دهلی فراهم نموده است. از مزیت های طراحی آن می توان به پنجره های بزرگ و نورگیر و وجود بالکن دراتاق های آن اشاره نمود. تم رنگی گرم و استفاده از رنگ های غالب کرم و قهوه ای، فضایی آرامش بخش و گیرا به اتاق های این هتل داده است. این هتل بیشتر از آن که نمایانگر فرهنگ رنگارنگ هندی باشد، شما را به یک اقامت کاملا مدرن و بین المللی مهمان می نماید.

اتاق های هتل

این هتل در مجموع 455 اتاق و 25 سوییت دارد. بسته به نوع اتاق، امکانات داخل آن شامل: حمام، تلفن، سشوار، یخچال، تلویزیون، اینترنت، چای و قهوه ساز، تهویه هوا، اتو و میز اتو، روزنامه رایگان، کمد متحرک، تخت مخصوص، فضای غذاخوری مجزا و فیلم رایگان می گردد.

اتاق های این هتل شامل اتاق های پریمیر 37 متری، اتاق های پریمیر با بالکن 37 متری، سوییت های اگزکیتیو 70 متری، سوییت های دیلاکس 79 متری و سوییت های پرزیدنتال 220 متری می گردد.

غذای هتل

این هتل در مجموع 3 رستوران و کافه دارد. رستوران دیلی 32 یکی از برترین رستوران های دهلی است که منویی از غذاهای شمال هند را در اختیارتان قرار می دهد. در این رستوران می توانید ردپایی از مزه و عطر غذاهای بی نظیر هندی را ببینید. دیلی 32 برای کسانی که به کیفیت اهمیت زیادی می دهند برترین گزینه است. ساعات کاری این رستوران از 7 عصر تا 11 و نیم شب است. کافه کنوش هم با محیطی لوکس و دیدنی از 7 صبح الی 11 و نیم صبح برترین نوشیدنی ها و اسنک ها را در این هتل سرو می نماید.

سایر امکانات هتل

سایر امکانات این هتل شامل باشگاه، استخر، گلف، باشگاه کودک، خدمات 24 ساعته اتاق، خشکشویی، پارکینگ رایگان، اتاق کنفرانس، گیفت شاپ، تراس پشت بام، آرایشگاه، خدمات عروسی، خدمات پرستاری کودک و ترانسفر فرودگاهی می گردد.

منبع: الی گشت
انتشار: 31 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 31 اردیبهشت 1401 گردآورنده: 0nlysms.ir شناسه مطلب: 2778

به "تور هند: معرفی هتل لیلا امبینس کانونشن در دهلی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور هند: معرفی هتل لیلا امبینس کانونشن در دهلی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید