تور ارزان فرانسه: معرفی هتل 3 ستاره ابریال در پاریس

به گزارش تنها پیامک، هتل ابریال پاریس | Hôtel Abrial

این هتل 3 ستاره در شهر پاریس و در 2.3 کیلومتری کلیسای سکره سکور و سالن اپرای گارنیر قرار گرفته است. خیابان 17 ام که هتل ابریال پاریس Hôtel Abrial در آن واقع شده یکی از برترین موقعیت ها برای اقامت در پاریس است چرا که به مراکز خرید، بناهای تاریخی و گالری ها نزدیک می باشد. در متن زیر خدمات رفاهی، تفریحی، موقعیت و فاصله هتل تا دیدنی های پاریس را به تفصیل بیان می کنیم پس با ما در مجله خبرنگاران همراه باشید تا خصوصیات هتل ابریال پاریس را مرور کنیم.

تور ارزان فرانسه: معرفی هتل 3 ستاره ابریال در پاریس

با ما همراه باشید و با تور ارزان فرانسه از کشور عشاق دیدن کنید و در شهرهای پاریس، مارسی بگردیم و برج ایفل ، موزه لوور و دیگر جذابیت های این شهر زیبا را ببینیم

خدمات رفاهی هتل ابریال پاریس

کارکنان هتل به زبان ایتالیایی، فرانسوی، اسپانیایی و انگلیسی صحبت می نمایند. ورود به هتل ابریال پاریس، از ساعت 2 بعد از ظهر به بعد می باشد و برای خروج، حتما باید تا ساعت 12 ظهر، اتاق خود را تحویل دهید. سال ساخت هتل 1991 می باشد.

در فضای لابی تلویزیون قرار داده شده و فضایی مختص افراد غیر سیگاری و سیگاری در نظر گرفته شده است. پارکینگ با فضای محدود به همراه پارکینگ خصوصی در اختیار آن دسته از مهمانانی که ماشین دارند، با رزرو از قبل، قرار می گیرد و احتیاج به پرداخت هزینه مجزایی دارد. 2 اتاق کنفرانس و کافی نت از مزایای هتل، برای شما مهمانانی است که به خاطر شغلتان به این شهر سفر نموده اید.

ورود حیوانات خانگی ممنوع است و آسانسور و باربر رفت و آمد بین طبقات با چمدان ها و وسایل سنگین را برایتان آسان می نماید. اتصال به اینترنت وای فای رایگان چه در اتاق ها و چه در فضای عمومی هتل برقرار است. از خدمات پذیرش می توان به خدمات بلیط، خدمات نگهبانی و میز پذیرش به صورت شبانه روزی نام برد.

خدمات خشکشویی، اتوشویی، اتو لباس ها به همراه نظافت با پرداخت هزینه بسیار اندکی و ترانسفر از هتل به فرودگاه نیز با پرداخت هزینه جداگانه در اختیارتان قرار خواهد گرفت.

امکانات تفریحی هتل ابریال پاریس

در تراس آفتابگیر هتل بنشینید و همانطور که غذای خود را سفارش می دهید از چشم انداز روبرو لذت ببرید یا به مطالعه روزنامه و کتاب بپردازید. هر زمان که مایل بودید در باغ قدم بزنید یا در زیر آفتاب و در تراس آفتاب دراز بکشید. برای گرفتن گشت پاریس یا گرفتن بلیط های اتوبوس های گردشگری همانند بیگ باس یا هاپ آن هاپ آف، به میز پذیرش مراجعه کنید.

رستوران هتل:

این هتل یک فضای غذا خوری دارد که صبحانه را هر صبح بین ساعات 7 الی 10:30 صبح به صورت بوفه سرو می نماید.

رستوران هایی مانند کورتا Coretta، پیزریا لوکانیا Pizerria Lucania و ای بی سی ABC و کافه هایی چون براسری بروچانت Brasserie Brochant و براسری بیستروت کاردینت در فاصله یک دقیقه ای از هتل قرار گرفته اند.

امکانات اتاق های هتل ابریال پاریس

همه اتاقها دارای نمایی وسیع رو به شهر و میز مطالعه، تلویزیون صفحه تخت، تلفن، و صندوق امانات می باشند. نظافت اتاق ها هر روز طبق روال عادی هتل انجام می گردد و در حمام خصوصی هر اتاقی سشوار، دوش و وان در حمام به همراه وسایل آرایشی- بهداشتی رایگان می باشد. اینترنت رایگان وای فای در اتاق قرار داده شده است.

در هر 80 اتاق هتل می توانید، از این خدمات عالی و برتر هتل بهره مند شوید. اتاق هایی برای افراد غیر سیگاری در نظر گرفته شده است. برای رزرو اتاق و یا تماشا عکس های بیشتر از آن، می توانید سری به قسمت رزرو هتل پاریس در سایت خبرنگاران بزنید.

انواع اتاق های هتل ابریال پاریس

  • اتاق استاندارد سینگل: یک تخت یک نفره به همراه دوش دارد.
  • اتاق دابل یا دوقلو: یک تخت دو نفره بزرگ یا دو تخت یک نفره دارد.

فاصله تا جاذبه های معروف شهر پاریس

  • ایستگاه متروی بروچانت: 200 متر است که طی کردن این جهت پیاده 2 دقیقه طول می کشد.
  • ایستگاه متروی پورت دو کلیچی: 300 متر است که پیاده 4 دقیقه طول می کشد.
  • بسیاری از ایستگاه های دیگر مانند لا فورچ، گای موکوا، روم، و بسیاری دیگر در فاصله ای کمتر از 10 دقیقه پیاده روی تا هتل قرار گرفته اند.
  • تیاتر متورینز: 2 کیلومتر است که با تاکسی تقریبا 13 دقیقه راه خواهد بود. اگر بخواهید تا آنجا با مترو خط 13 بروید، حدود 15 دقیقه در راه خواهید بود. پیاده هم در مدت 30 دقیقه به این سالن تیاتر می رسید.
  • اپرای گارنیر: 2.3 کیلومتر است که با ماشین تقریبا 12 دقیقه، با اتوبوس خط 66، حدود 25 دقیقه و پیاده هم در مدت 25 دقیقه زمان می برد که به این سالن تیاتر برسید.
  • سالن کنسرت لا سیگال: 1.9 کیلومتر است که با تاکسی تقریبا 10 دقیقه، با اتوبوس خط 54 حدود 19 دقیقه و با پای پیاده 30 دقیقه ای به این محل می رسید.
  • سکره سکور: 2 کیلومتر است که با ماشین تقریبا 14 دقیقه راه خواهد بود. اگر بخواهید تا آنجا با اتوبوس خط 31 بروید، حدود 25 دقیقه و پیاده 30 دقیقه ای به این محل خواهید رسید.
  • : 2.5 کیلومتر است که با ماشین تقریبا 8 دقیقه راه خواهد بود. اگر بخواهید تا آنجا با اتوبوس خط 30 یا مترو خط 2 بروید، حدود 15 دقیقه در راه خواهید بود. پیاده می توانید 35 دقیقه ای به این محل برسید.
  • : 3.6 کیلومتر است که با ماشین تقریبا 13 دقیقه، با اتوبوس شماره 31، 15 دقیقه و با پای پیاده 35 دقیقه در راه خواهید بود.
  • : 4.8 کیلومتر است که با ماشین تقریبا 25 دقیقه و با اتوبوس خط RER C و سپس با مترو خط 13، حدود 35 دقیقه در راه خواهید بود. پیاده یک ساعت تا این کلیسا راه خواهید داشت.
  • اپرا باستیل: 5.8 کیلومتر است که با ماشین تقریبا 31 دقیقه و با مترو خط 1 و 13، طی این جهت 40 دقیقه، طول می کشد.
  • : 5 کیلومتر است که با ماشین تقریبا 21 دقیقه راه خواهد بود. اگر بخواهید تا آنجا قدم بزنید، یک ساعت در راه خواهید بود. با اتوبوس خط RER C و کمی پیاده روی طی این جهت 33 دقیقه، طول می کشد.
  • : 18.2 کیلومتر است که از فرودگاه با 35 دقیقه رانندگی به هتل خواهید رسید.
  • فرودگاه پاریس- چارلز: 22.5 کیلومتر است که از فرودگاه با تاکسی 33 دقیقه تا هتل در راه خواهید بود.

موقعیت هتل ابریال پاریس

می توانید موقعیت مکانی هتل را در نقشه گوگل زیر ببینید و برای خود نشانه گذاری کنید.

آدرس هتل:

فرانسه، 75017 پاریس، 176 رو کاردینت

176 Rue Cardinet, 75017 Paris, France

منبع: booking.com

منبع: الی گشت
انتشار: 28 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 28 اردیبهشت 1401 گردآورنده: 0nlysms.ir شناسه مطلب: 2464

به "تور ارزان فرانسه: معرفی هتل 3 ستاره ابریال در پاریس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ارزان فرانسه: معرفی هتل 3 ستاره ابریال در پاریس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید