هتل گریس هاوس چیانگ مای

به گزارش تنها پیامک، هتل گریس هاوس چیانگ مای یکی از بهترین هتل‌های لوکس با موقعیت عالی است که در تور تایلند می‌توانید در ان یک اقامت راحت و آسان را سپری کنید. در این مقاله شما را با امکانات و خدمات رفاهی این هتل اشنا خواهیم کرد.

هتل گریس هاوس چیانگ مای

چیانگ مای یکی از مهمترین و دایر ترین شهرهای بخش شمالی تایلند به شمار می رود و گردشگران تور تایلند در آن می توانند ترکیبی واهمه آور از تجدد با فرهنگ سنتی و شریف تایلند را ناظرگر باشند. هتل گریس هاوس چیانگ می در نزدیکی رودخانه پینگ واقع شده است. اینترنت ‏‏ به شکل رایگان در کامل هتل در دسترس است. ‏ سراهای این هتل حاضر به رادیو صفحه تخت و تعویض کننده هوا هستند.

حمام مخصوص هر اتاق نیز دارای دوش و لوازم ‏بهداشتی رایگان می باشد. خدمت ها ترنسفر فرودگاهی با هزینه سواسوا ارتکاب می گیرد. امکان استجاره دوچرخه نیز وجود دارد. ‏ محیطی پاکیزه و ساکت به همنشین مدیریتی عالی که با همه ی توانمندی سعی در ارائه برترین کارها و راهنمایی به مسافران را دارد. محل قرار گیری هتل فقط 5 دقیقه پیاده روی دوری تا خیابان مشهور نایت بازارچه در تور تایلند دارد.

به خاطر دیدن دیدنی های شهر می توان از هتل اتومبیل کرایه کرد و مدیر هتل مدل محل قرار گیری پلیسها را هم به ما داد که بخاطر به همنشین نیاوردن گواهینامه دچار مشکل نشوییم. صبحانه در کافی شاپ نزدیک هتل در محیطی پاکیزه و دوستانه ارائه می شود و نمی توان گفت چندان پرو پیمان ولی صبحانه دلپذیر و خوش طعم است. اتاق ها جا دار و پاکیزه هستند و اب داغ چایی و نسکافه هم در بوفه باز هتل جای دارد اولویت دیگر هتل این است که محل بیتوته با دری باذکاوت جدا می شود و فقط مهمانها و کادر می توانند گذر کنند بابت همین هم نواحی داخلی هتل در تور تایلند بسیار آرام است.

خدمات 24 ساعته اتاق، اینترنت وای فای، گاو صندوق، رختشویی و خشک شویی، خدمت ها کرایه تاکسی، انجام تور و دوره های ملاقات از مراکز دیدنی، باشگاه کودکان، کافی شاپ، فعالیت ها اختصاص افراد معلول، تالار مختص برگزاری اجتماعات و قواعد جشن و ازدواج، کلاس های روزانه درس آشپزی و غیره. کارکنان گشاده رو و مهربان، محیطی خلوت و بی سر و صدا، استفاده از منظره ها کشتزارهای باطراوت و تماشایی پلو از جمله خصوصیت های این ریزورت لحاظ می‌گردد.

انتشار: 7 دی 1398 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: 0nlysms.ir شناسه مطلب: 524

به "هتل گریس هاوس چیانگ مای" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هتل گریس هاوس چیانگ مای"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید