چگونه ایزوگام مناسب و با کیفیت انتخاب کنیم؟

به گزارش تنها پیامک، چندین سال پیش به دلیل محدودیت و تعداد کم شرکت های فراوری و عرضه کننده ایزوگام، انتخاب این محصول بسیار ساده تر بود. اما امروزه با توجه به حضور ده ها و یا صدها مارک ایزوگام و شرکت های فعال در زمینه فراوری عایق های رطوبتی، خرید ایزوگام باکیفیت و مرغوب کاربسیار مسئله ای شده است.

چگونه ایزوگام مناسب و با کیفیت انتخاب کنیم؟

شاید شما هم دیده باشید که بعضی افراد یا نزدیکان شما اقدام به نصب ایزوگام در منزل یا محل کار خود نموده اند ولی پس از مدتی متوجه پارگی یا از بین رفتن تمام یا بخشی از عایق ایزوگام شده اند؛ و یا عایق ایزوگام نصب شده پس از گذشت مدتی و هنگام تابیدن نور خورشید به آن بوی نامطبوعی داده و تغییر شکل بدهد.

این نکات و موارد مشابه آن، نشان دهنده کیفیت پایین ایزوگام به کار رفته در ساختمان است. اگر در روزهای آینده قصد خرید ایزوگام را دارید، تا آخر این مقاله با ما همراه باشید تا نکاتی مهم در خصوص نحوه تشخیص یک ایزوگام مناسب و باکیفیت را به شما آموزش بدهیم.

آنالیز های لازم پیش از خرید ایزوگام

برای کسب اطمینان از کیفیت عایق ایزوگام، حتماً محصولات را از برندهای شناخته شده و مرغوب تهیه کنید، زیرا این شرکت ها معمولاً هیچ وقت کیفیت خود را برای سود بیشتر زیر سوال نمی برند. یک ایزوگام مرغوب از لحاظ ظاهری دارای عیب و ایراد نیست و مشاهده هر گونه عیب و نقص یا بریدگی روی سطح ایزوگام غیرقابل قبول است.

در ادامه مواردی را که در هنگام خرید ایزوگام باید مدنظر داشته باشید ذکر شده است. با آنالیز این موارد می توانید از کیفیت و استاندارد بودن ایزوگام تا حد زیادی اطمینان کسب کنید:

  1. دارا بودن نشان استاندارد

صنایع ساختمان سازی به طور کلی تحت پوشش استاندارد ایران فعالیت دارند. تمامی محصولات ساختمانی ازجمله ایزوگام توسط کارشناسان اداره استاندارد ایران آنالیز شده و مراحل تست و تائید کیفیت را می گذرانند. خریداری محصولات فاقد استاندارد اگرچه ممکن است از نظر قیمت مناسب تر تمام گردد، ولی تجربه نشان داده جنس بی کیفیت و نامرغوب این نوع ایزوگام ها باعث خرابی زودهنگام و هدررفتن هزینه ها می گردد.

بهترین راه برای یافتن یک ایزوگام استاندارد و باکیفیت مشاوره با نصابان حرفه ای و کارآزموده این عرصه است که پین ورک مشاوره پیش از خرید ایزوگام را به شما ارائه می دهد.

  1. بوی نامطبوع ایزوگام های نامرغوب و بی کیفیت

ساده ترین راه برای اطمینان از کیفیت ایزوگام استفاده از حس بویایی است. شما نباید از ایزوگام انتظار بوی مطبوعی داشته باشید ولی اگر احساس کردین که ایزوگام بوی بسیار نامطبوعی دارد، باید به کیفیت محصول شک کنید.

استفاده از الیاف و مواد نامرغوب باعث ایجاد این بوی نامطبوع است و یک ایزوگام مرغوب به هیچ وجه بوی زننده ای ندارد. البته بعضی مواقع پس از نصب ایزوگام هم این بوی نامطبوع به مشام می رسد که متاسفانه دیگر دیر است. بهترین راه برای جلوگیری از این مسئله استفاده از خدمات عایق کاری و ایزوگام پین ورک است چراکه پشتیبانی قوی این شرکت با پیگیری های مداوم خود، رضایت شما را جلب خواهد کرد.

  1. آزمایش انعطاف پذیری ایزوگام

ایزوگام های مرغوب و باکیفیت دارای حالت کشسانی بیشتری بوده و خشک و بی انعطاف نیستند. این ایزوگام های به سادگی پاره یا شکسته نمی شوند، که این خصوصیات در ایزوگام های نامرغوب برعکس هستند و محصول به شدت شنماینده و غیرقابل انعطاف است. انعطاف پذیری و مقاومت بالا باعث ماندگاری و طول عمر بیشتر ایزوگام می گردد. برای امتحان ایزوگام می توانید قطعه ای کوچک از آن را بکشید و خم کنید، اگر محصول به سادگی پاره یا شکسته شد حتماً از کیفیت پایینی برخوردار است و بهتر است از خرید آن خودداری کنید.

  1. وزن مناسب ایزوگام

بعضی شرکت های غیراستاندارد برای کاهش هزینه های فراوری خود وزن هر مترمربع از ایزوگام را کم می نمایند. این کاهش وزن مساوی است با کاهش کیفیت نهایی محصول.

ایزوگام های نازک و سبک در برابر نور خورشید و گرما بسیار آسیب پذیر هستند. وجود ترک و شکستگی در عایق نشان از عدم تحمل در برابر تغییرات آب و هوایی است. در هنگام خرید به وزن عایق ایزوگام روی بسته بندی محصول توجه کنید. ایزوگام هایی با وزن کمتر از 39 کیلوگرم معمولاً دارای کیفیت خوبی نیستند.

بهترین ایزوگام؛ دولایه یا تک لایه؟

معمولاً ایزوگام در دو نوع تک لایه و دولایه فراوری می گردد. عایق های تک لایه معمولا از یک لایه پلی استر تشکیل شده و مقاومت کمتری در برابر اشعه ماورا بنفش خورشید دارند و به راحتی پاره شده و در برابر تغییرات آب و هوایی شنماینده هستند.

بنابراین ایزوگام مناسب و با کیفیت، ایزوگام دولایه است که از یک لایه پلی استر و یک لایه اضافی از تیشو ساخته شده است و مقاومت بیشتری دارد. برای خرید و نصب ایزوگام با کیفیت و البته با قیمت مناسب، حتما به وبسایت پین ورک به آدرس https://pinwork.ir/ مراجعه کنید.

بهترین خدمات خرید و نصب ایزوگام در پین ورک (pinwork)

اگر برای ایزوگام کاری در فونداسیون ساختمان، ایزوگام کاری پشت بام، ایزوگام کاری سرویس بهداشتی و حمام، عایق بندی دیوارها و عایق بندی استخر به دنبال نصاب ایزوگام باتجربه و حرفه ای هستید، پین ورک بهترین متخصصان را در سراسر تهران در دسترس شما قرار می دهد.

برای نصب ایزوگام، کار را به افراد حرفه ای و با تجربه بسپارید تا از عوارض و پرداخت خسارت های ناشی از نصب ایزوگام در امان بمانید. نصاب غیرحرفه ای ایزوگام موجب کاهش عمر ایزوگام و کاهش استحکام ساختمان می گردد.

پین ورک(pinwork) بهترین متخصصان و نصاب ایزوگام در سراسر تهران را در دسترس شما قرار داده تا از بهترین کیفیت برای نصب ایزوگام استفاده کنید. یک نصاب ایزوگام خوب:

  • دقت و سرعت عمل بالا
  • دارای مهارت و تجربه و دانش کافی
  • آشنا با انواع ایزوگام با کیفیت
  • آشنا با طریقه نصب انواع ایزوگام
  • تحویل کار تمیز و بدون ایراد

قیمت ایزوگام کاری در پین ورک

هزینه نصب ایزوگام در پین ورک بر اساس متر مربع محاسبه می گردد که زیر سازی، یکنواخت کردن بستر ایزوگام، درزگیری و شیب بندی ایزوگام بر قیمت نصب ایزوگام و ایزوگام کاری موثر خواهد بود. البته نصب ایزوگام، ترمیم ایزوگام و اجرای ایزوگام توسط پین ورک بدون هزینه ایاب ذهاب مشخص می گردد.

همچنین اجرای ایزوگام از فونداسیون تا اجرای ایزوگام در پشت بام توسط پین ورک در همه مناطق تهران انجام می گیرد قیمت نصب ایزوگام به صورت آنلاین در اپلیکیشن پین ورک اعلام می گردد.

پین ورک بهترین نصاب ایزوگام را از شمال تا جنوب و از شرق تا غرب تهران در دسترس شما قرار می دهد. کافی است اپلیکیشن پین ورک را نصب کنید و از قیمت نصب ایزوگام در محل مطلع شوید و به چندین متخصص برای نصب ایزوگام دسترسی پیدا کنید.

برای ثبت سفارش و دریافت مشاوره رایگان، به وبسایت پین ورک به آدرس pinwork.ir مراجعه و یا با شماره 87700770 - 021 تماس بگیرید.

منبع: اتاق
انتشار: 14 مهر 1399 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: 0nlysms.ir شناسه مطلب: 1189

به "چگونه ایزوگام مناسب و با کیفیت انتخاب کنیم؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چگونه ایزوگام مناسب و با کیفیت انتخاب کنیم؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید