گرایش آموزش فلسفه به بچه ها و نوجوانان به آزمون کارشناسی ارشد علوم تربیتی 99 افزوده شد

به گزارش تنها پیامک، طیق اصلاحات دفترچه آزمون کارشناسی ارشد سال 99 رشته­ گرایش فلسفه تعلیم و تربیت گرایش آموزش فلسفه به بچه ها و نوجوانان با کد ضریب 2 به این آزمون افزوده شد.

گرایش آموزش فلسفه به بچه ها و نوجوانان به آزمون کارشناسی ارشد علوم تربیتی 99 افزوده شد

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، با انتشار اصلاحات دفترچه راهنمای آزمون کارشناسی ارشد سال 99 ضرایب و دروس بعضی از رشته ها تغییر کرد. مجموعه علوم تربیتی نیز یکی از رشته هایی است که دستخوش این تغییرات شد. در این گزارش قصد داریم تغییرات ضرایب و دروس رشته علوم تربیتی را برای کنکور 1399 نسبت به سال قبل مشخص کنیم تا داوطلبان بتوانند در صورت لزوم برنامه مطالعاتی خود را با این تغییرات ضرایب و دروس در مجموعه علوم تربیتی منطبق نمایند.

ارشد علوم تربیتی دارای 9 رشته و 4 گرایش است، این رشته گرایش ها برای آزمون ارشد 99 شامل؛ برنامه ریزی درسی، تاریخ و فلسفه آموزش و پرورش تعلیم و تربیت اسلامی، آموزش و به سازی منابع انسانی، آموزش بزرگسالان، تحقیقات آموزشی، تکنولوژی آموزشی، مدیریت و برنامه ریزی آموزش عالی، علوم تربیتی آموزش و پرورش تطبیقی، آموزش و پرورش ابتدایی، آموزش و پرورش پیش دبستانی خواهد شد. همچنین با اصلاحات اجرا شده در دفترچه آزمون کارشناسی ارشد سال 99 رشته­ گرایش فلسفه تعلیم و تربیت گرایش آموزش فلسفه به بچه ها و نوجوانان با کد ضریب 2 نیز به این آزمون افزوده شده است.

عناوین دروس امتحانی نیز شامل؛ 1- زبان عمومی و تخصصی انگلیسی، فرانسه 2- آمار و روش های تحقیق در علوم تربیتی 3- روان شناسی تربیتی 4- روش ها و فنون تدریس 5- مبانی، اصول و فلسفه تعلیم و تربیت 6- مدیریت آموزشی 7- تکنولوژی آموزشی 8- سنجش و اندازه گیری در تعلیم و تربیت 9- مقدمات برنامه ریزی آموزشی و درسی 10- نظارت و هدایت 11- تعلیم و تربیت اسلامی 12- آموزش و پرورش تطبیقی 13- روانشناسی رشد می گردد. مجموعه ضرایب هر درس به تفکیک در جدول زیر بیان شده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 1 اسفند 1398 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: 0nlysms.ir شناسه مطلب: 663

به "گرایش آموزش فلسفه به بچه ها و نوجوانان به آزمون کارشناسی ارشد علوم تربیتی 99 افزوده شد" امتیاز دهید

6 کاربر به "گرایش آموزش فلسفه به بچه ها و نوجوانان به آزمون کارشناسی ارشد علوم تربیتی 99 افزوده شد" امتیاز داده اند | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گرایش آموزش فلسفه به بچه ها و نوجوانان به آزمون کارشناسی ارشد علوم تربیتی 99 افزوده شد"

1 دیدگاه

MAM 30 مهر 1399

با سلام
با توجه به تغییرات سال 99 ارشد علوم تربیتی گراش تاریخ و فلسفه آموزش و پرورش بدون گرایش( بدون ذکر تعلیم و تربیت ) در دفترچه انتخاب رشته 99 ذکر شده هست آیا در آزمون ارشد علوم تربیتی 1400 درس تعلیم و تربیت در این گرایش (تاریخ و فلسفه آموزش و پرورش ) که دارای ضریب 3 می باشد در آزمون آینده به همان روان گذشته دارای ضریب 3 خواهد بود یا با توجه به تغییرات جدید این درس در این گرایش ضریبش صفر اعمال خواهد شد ؟؟؟

پاسخ به MAM
* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید