گل محمدی: من نگفتم استوکس را نمی خواهم

به گزارش تنها پیامک، یحیی گل محمدی که امروز برای انجام تست کرونا همراه بازیکنان پرسپولیس در استادیوم درفشی فر حضور داشت، گفت: در این مدت نمی شد خیلی حضوری بازیکنان را کنترل کرد. بازیکنان در این نسل خیلی مراقب خودشان هستند. فکر می کنم در بحث تغذیه رعایت نموده اند و چند نفری هم دیدم اضافه وزن نداشتند!

گل محمدی: من نگفتم استوکس را نمی خواهم

وی درباره اینکه آیا پرسپولیس می تواند با همان قدرت قبلی به فرایند صعودی اش ادامه بدهد، توضیح داد: یک ماه برای تمرین به ما فرصت داده شده است. زمان خوبی برای انجام تمرین و بازی است.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره اینکه آیا این مدت زمانی برای تمرین مناسب است، تاکید نمود: یک ماه فرصت داده اند که زمان خوبی برای آمادگی بهتر است.

گل محمدی درباره بازی های پیش روی پرسپولیس و شانس قهرمانی این تیم یادآور شد: در فوتبال نمی توان تضمین داد چه اتفاقاتی می افتد. نمی خواهم در ذهنیت بچه ها اینطور جا بیافتد که از الان قهرمانیم. درست است که صندلی خوبی در جدول داریم و با تیم های بالای جدول هم بازی نموده ایم ولی حالا با تیم هایی بازی داریم که برای سقوط نکردن و یا سهمیه آسیایی می جنگند. کار راحتی نداریم. باید تمرکز بیشتری داشته باشیم. دوست ندارم بازیکنی از الان خودش را قهرمان بداند. تا جام را بالای سرمان نبرده ایم باید کوشش و تمرکز کنیم.

سرمربی پرسپولیس در مورد شرایط بازیکنان خارجی این تیم از جمله استوکس گفت: پیروانی به بازیکنان خارجی اطلاع داده است که برگردند. آنها دنبال اولین پرواز برای بازگشت هستند. دریافت پرواز در این شرایط سخت است ولی دارند کوشش می نمایند سریع این اتفاق رخ بدهد. استوکس هم از نظر بحث حقوقی بازیکن پرسپولیس است و باید تکلیفش را روشن کند.

وی درباره اینکه اعلام نموده بود استوکس را دیگر نمی خواهد، گفت: از طرف من با این صراحت که بگویم استوکس را نمی خواهم صحبتی نبوده است. برای استوکس پفراینده باز نموده ایم و موظف است که در ایران باشد و به شرایطش رسیدگی کند. قرارداد محکمی با استوکس بسته شده است و فکر می کنم اگر نیاید به مشکل بخورد.

منبع: فرارو
انتشار: 1 مرداد 1399 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: 0nlysms.ir شناسه مطلب: 1019

به "گل محمدی: من نگفتم استوکس را نمی خواهم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گل محمدی: من نگفتم استوکس را نمی خواهم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید