تور ارزان دبی: ارائه اقامت یک ساله دبی برای شاغلان خارجی دورکار

به گزارش تنها پیامک، دبی درصدد ارائه ویزای جدیدی به خارجی های دورکار است تا بتوانند به همراه خانواده خود برای مدت یک سال در این شهر اقامت نمایند.

تور ارزان دبی: ارائه اقامت یک ساله دبی برای شاغلان خارجی دورکار

با تور ارزان دبی در زیباترین سواحل خلیج فارس استراحت کنید و شهری پر زرق و برق، بین‌المللی و پیشرفته را سیاحت کنید.

در حال حاضر، دورکاری بیش از هر زمان دیگری رایج شده است و به احتمال زیاد حتی پس از خاتمه همه گیری کرونا، این روال ادامه خواهد یافت. دبی نیز میخواهد از این سبک نو زندگی استفاده کند و با ارائه ویزای بلندمدت به شاغلان دورکار، به جمع کشورهایی مانند گرجستان، باربادوس و استونی بپیوندد. این برنامه به کارمندان دورکار و خانواده هایشان اجازه می دهد تا حین کار برای شرکت های خارجی، در دبی اقامت داشته باشند.

دارندگان ویزا مجاز به افتتاح حساب در بانک های این شهر هستند؛ ضمن اینکه می توانند بچه ها خود را در مدارس دبی ثبت نام نمایند و برای خانه و فضای کار خود تلفن و اینترنت داشته باشند. زندگی در دبی مقرون به صرفه نیست؛ هرچند عدم دریافت مالیات بر عایدی می تواند بعضی هزینه ها را جبران کند.

ویزا دبی 287 دلار هزینه برمی دارد که مبلغ بیمه درمانی و هزینه آنالیز پرونده را نیز باید به آن اضافه نمود. متقاضیان درخواست ویزا باید حداقل 5000 دلار در هر ماه عایدی داشته باشند و مدرک اشتغال به کار و گواهی سه ماهه موجودی حساب بانکی خود را ارائه نمایند.

هلال المری (Helal Almarri) مدیرکل اداره گردشگری دبی در این رابطه می گوید:

همه گیری کرونا، نحوه زندگی و کار ما را تغییر داده است. اولویت مردم جهان همچنان سلامتی، رفاه و مهارت ایجاد تعادل بین کار و زندگی محسوب می گردد. دبی با توجه به موقعیت منحصربه فردش امکان داشتن یک سبک زندگی ایمن و پویا را به فعالان حوزه دیجیتال و خانواده هایشان ارائه می نماید تا فعالیت خود را از راه دور انجام دهند و فرقی نمی نماید که این فعالیت چند ماه طول می کشد یا یک سال تمام.

منبع: کجارو / matadornetwork.com
انتشار: 29 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 29 اردیبهشت 1401 گردآورنده: 0nlysms.ir شناسه مطلب: 2501

به "تور ارزان دبی: ارائه اقامت یک ساله دبی برای شاغلان خارجی دورکار" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ارزان دبی: ارائه اقامت یک ساله دبی برای شاغلان خارجی دورکار"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید