افزایش فراوری سری گوشی های آیفون 11

به گزارش تنها پیامک، طبق گزارش سایت Nikkei Asian Review، اپل از فراوریکنندگان آیفون 11 و آیفون 11 پرو خواسته که فراوری آن ها را تا 10 درصد افزایش بدهند.

افزایش فراوری سری گوشی های آیفون 11

بر اساس این گزارش، پرفروش ترین آیفون های جدید، آیفون 11 و آیفون 11 پرو است و در این میان، اپل میخواهد فراوری آیفون 11 پرو مکس را تا حدی کاهش دهد تا در زمینه عرضه و تقاضای آن تعادل ایجاد گردد. در چند سال گذشته، مرتبا گزارش هایی در خصوص پایین آوردن میزان فراوری آیفون ها منتشر می شد ولی حالا افزایش فراوری سری آیفون 11 روی هم رفته خبر خوبی برای این شرکت محسوب می گردد.

سری آیفون 11 از دوربین های بهتری بهره می برند و به نظر می رسد نظر کاربران زیادی را برای به روزرسانی آیفون قدیمی خود جلب نموده است. در این میان، باید به آیفون 11 با قیمت پایه 699 دلاری اشاره کنیم که 50 دلار ارزان تر از نسل قبلی خود یعنی آیفون XR محسوب می گردد.

افرادی هم که به دنبال خرید یک آیفون مقرون به صرفه هستند، باید کمی منتظر بمانند زیرا طبق گزارش های منتشر شده در سال آینده قرار است نسل دوم آیفون SE با طراحی مشابه آیفون 8 و تراشه قدرتمند و تازه نفس A13 و 3 گیگابایت حافظه رم روانه بازار گردد.

منبع: MacRumors

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 21 آبان 1398 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: 0nlysms.ir شناسه مطلب: 420

به "افزایش فراوری سری گوشی های آیفون 11" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افزایش فراوری سری گوشی های آیفون 11"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید