انجام بیش از 9 هزار عمل جراحی در بیمارستان شهید بهشتی آبادان

به گزارش تنها پیامک، خبرگزاری خبرنگاران-بیش از 9 هزار عمل جراحی در بیمارستان شهید بهشتی آبادان انجام شد .

انجام بیش از 9 هزار عمل جراحی در بیمارستان شهید بهشتی آبادان

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران از آبادان؛ رئیس بیمارستان شهید بهشتی آبادان از انجام بیش از 9 هزار عمل جراحی در 11 ماهه سال 1400 دراین مرکز آموزشی درمانی اطلاع داد.

رئیس بیمارستان شهید بهشتی آبادان گفت :در 4 اتاق عمل فعال این مرکز درمانی ،تا ماه جاری ، تعداد 9 هزار 68 مورد عمل جراحی اجرا شده است که از این تعداد 979 مورد عمل اورژانسی و 8 هزار و 72 مورد نیز عمل ها بصورت انتخابی و سرپایی اجرا شده است .

ایشان افزود ؛ بیشترین عمل های جراحی مربوط به زنان و زایمان ،جراحی عمومی ،ارتوپدی، گوش و حلق و بینی ، مغز و اعصاب، ارولوژی و عمل های چشمی بوده است .

دکتر صالحی گفت : در مقایسه با آمار 11 ماهه تعداد عمل های جراحی در سال گذشته ، از 8 هزار 339 مورد عمل جراحی اجرا شده ، 734 مورد بصورت اورژانسی و 7هزار 605 مورد بصورت انتخابی اجرا شده و نسبت به سال گذشته،در این مرکز درمانی، 33 درصد عمل های اورژانسی و 9 درصد کل جراحی ها افزایش پیدا نموده است.

وی در انتها اظهار کرد : این بیمارستان بعنوان مرکز فعال دولتی در منطقه جنوب غرب استان خوزستان ، زیر نظر دانشگاه علوم پزشکی آبادان با 81 متخصص و فوق تخصص در تمامی رشته های درمانی و حضور 5 متخصص بیهوشی و توانمندی کادر درمانی و پشتیبانی مجرب ، تمام سعی خود را جهت ارائه خدمات شایسته به شهروندان و مراجعین بکار گرفته است .

انتها پیغام

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 26 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 26 اردیبهشت 1401 گردآورنده: 0nlysms.ir شناسه مطلب: 2269

به "انجام بیش از 9 هزار عمل جراحی در بیمارستان شهید بهشتی آبادان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انجام بیش از 9 هزار عمل جراحی در بیمارستان شهید بهشتی آبادان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید