این مکان های توریستی که ارزش تحمل شلوغی را دارند

به گزارش تنها پیامک، زمانی که صحبت از سفر و هیجان صحبت به میان می آید در ذهن بسیاری از ما تصویری از شلوغی و ازدحام جمعیت ایجاد می شود که البته آزار دهنده است. گاهی تصمیم می گیریم عطای سفر را به لقای صف های طولانی آن ببخشیم، در خانه بنشینیم و از نوشیدن فنجان چای خود در سکوت و آرامش لذت ببریم، اما گاهی جذابیت های برخی از جاذبه های توریستی در دنیا به اندازه ای است که تحمل این شلوغی و معطلی را برای ما ساده می کند. در این مقاله می خواهیم با معرفی این جاذبه های توریستی لذت سفری خاطره انگیز در میان انبوه جمعیت گردشگران را برای شما به یادگار بگذاریم. در ادامه با مجله خبرنگاران همراه باشید.

این مکان های توریستی که ارزش تحمل شلوغی را دارند

ماچو پیچو، پرو

یکی از سازه­ های باستانی و پیچیده در دنیا ماچوپیچو در کشور پرو است. این بنا که البته در بسیاری از تصاویر و فیلم ها به نماد پرو تبدیل شده است در ارتفاعات کوهستان آند واقع شده است. این سختی دسترسی بر رمزوراز این مکان افزوده است اما نکته جالب توجه این است که ماچوپیچو یکی از پربازدیدترین نقاط جهانگردی در آمریکای جنوبی به حساب می آید.

آکروپلیس، یونان

یکی از سازه های باستانی در تمدن یونان که امروزه بخش بزرگی از آن تخریب شده است، آکروپلیس نام دارد. آکروپلیس در تمامی سال جهانگردان زیادی دارد و برای بازدید بناهای مختلف آن ممکن است مجبور باشید زمان زیادی را در صف بایستید. اما تحمل همه این سختی ها ارزش زیادی دارد چرا که پس از آن شما با یکی از بزرگ ترین شاهکارهای تمدن طلایی یونان روبرو خواهید شد.

پارک ملی بانف، کانادا

یکی از قدیمی ترین پارک های ملی دنیا در کشور کانادا قرار گرفته است و دلیل جذابیت آن برای جهانگرد ها تنوع مناطق طبیعی آن است. در این پارک ملی می توان انواع مختلفی از یخچال های یخی تا پوشش گیاهی جالب و حیات وحش غنی را مشاهده کرد. این تنوع باعث شده تا سالیانه بیش از 4 میلیون جهانگرد از منطقه بازدید کنند. این پارک تقریبا در تمامی سال مملو از جمعیت است اما بهتر است از شلوغی آن فرار نکنید تا زیبایی هایش را از دست ندهید.

ساگرادا فامیلیا، بارسلون

یکی از چیزهایی که در سفربه بارسلون نباید آن را از دست داد بازدید از کلیسای ساگرادا فامیلیا La Sagrada Familia است. هرسال بیش از 3 میلیون جهانگرد از این بنا بازدید می کنند. برخی از جهانگرد ها بازدید از این مکان مقدس را از بیرون آن کافی می دانند اما همچنان تعداد زیادی هستند که به داخل می فرایند تا آن را سیاحت کنند.

برای خرید بلیط پرواز خارجی به صفحه اصلی وبسایت خبرنگاران مراجعه کنید.

منبع: مجله دور و نزدیک
انتشار: 5 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: 0nlysms.ir شناسه مطلب: 843

به "این مکان های توریستی که ارزش تحمل شلوغی را دارند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "این مکان های توریستی که ارزش تحمل شلوغی را دارند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید