باطل کردن بیمه تاکسیران ها از سوی تامین اجتماعی!، آیا سازمان تاکسیرانی پروانه رانندگان را تمدید نمی کند؟

به گزارش تنها پیامک، مدیرعامل تاکسیرانی تهران در مورد پروانه و بیمه تامین اجتماعی تاکسیران ها توضیحاتی ارائه داد.

باطل کردن بیمه تاکسیران ها از سوی تامین اجتماعی!، آیا سازمان تاکسیرانی پروانه رانندگان را تمدید نمی کند؟

مدیرعامل تاکسیرانی تهران در برنامه شهر آفتاب رادیو تهران به بعضی سوالات شهروندان از جمله تمدید کارنامه رانندگان تاکسی و بعلاوه باطل کردن بیمه رانندگان از سوی تامین اجتماعی پاسخ داد.

- آیا درست است که دیگر کارنامه رانندگان تاکسی را تمدید نمی کنید؟

اسماعیل بگی، مدیرعامل تاکسیرانی تهران در پاسخ به این سوال گفت: در مورد این سوال تاکسیرانان محترم، باید عرض کنم که متاسفانه مسئله ای در سایت ما به وجود آمد که این مشکل گهگاهی بروز می نماید؛ به همین علت تاکسیرانان، مجدد به دفاتر خدمات تاکسیرانی در منطقه ها مراجعه نمایند؛ در آنجا نه تنها مسئله ای برای تمدید پروانه وجود ندارد بلکه تمدید ها هم به روز است؛ یعنی بلافاصله طی زمان کوتاهی کارنامه آن ها چاپ و تحویل داده می گردد.

- مشکل سایت تاکسیرانی کی بر طرف می گردد؟

داریم کوشش می کنیم که مشکل سایت را رفع کنیم تا به صورت بروز و برخط خدمات ارائه گردد و مراجعه نمایندگان احتیاج به مراجعه حضوری نداشته باشند و پروانه ها آن ها به وسیله سایت تمدید گردد؛ اما تا زمانی که مشکل رفع گردد رانندگان می توانند به صورت حضوری به دفاتر شرکت ها برای تمدید پروانه مراجعه نمایند.

- آیا باطل کردن بیمه تامین اجتماعی رانندگان از سوی سازمان تامین اجتماعی صحت دارد؟

بیمه تامین اجتماعی رانندگان با تمدید مجدد پروانه آن ها جاری می گردد؛ البته این جاری شدن بیمه برای تاکسیران هایی است که بیمه دارند و رانندگانی که بیمه ندارند در انتظار تامین اجتماعی هستیم که مشکل بیمه آن ها را رفع نمایند و این رانندگان هم به فهرست اضافه شوند.

خبرنگاران اجتماعی شهری

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 5 آذر 1401 بروزرسانی: 5 آذر 1401 گردآورنده: 0nlysms.ir شناسه مطلب: 3110

به "باطل کردن بیمه تاکسیران ها از سوی تامین اجتماعی!، آیا سازمان تاکسیرانی پروانه رانندگان را تمدید نمی کند؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "باطل کردن بیمه تاکسیران ها از سوی تامین اجتماعی!، آیا سازمان تاکسیرانی پروانه رانندگان را تمدید نمی کند؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید