با صدرنشینی راهی پلی آف شدیم

به گزارش تنها پیامک، خبرنگاران/اصفهان سرمربی تیم سپاهان با اشاره به بازی مقابل هورسان رامسر، گفت: دور برگشت به مراتب سخت تر و با فشار بیشتری برگزار گردید، اما با کوشش بازیکنان فرصت برای ریکاوری پیدا کردیم.

با صدرنشینی راهی پلی آف شدیم

رحمان محمدی راد، عصر امروز(یکشنبه، 10 بهمن ماه) پس از برد 3 امتیازی مقابل تیم هورسان رامسر، اظهار کرد: از تماشای بازی بازیکنان ام لذت بردم. مستحق این پیروزی بودیم و به بازیکنان ام خسته نباشید و به طرفداران تبریک می گویم.

وی اضافه کرد: امیدوارم در هفته های به جای مانده بتوانیم از این شرایط استفاده کنیم و فرصت استراحت لازم را داشته باشیم. سعی مان این است در بازی های آینده از ترکیب های متفاوتی استفاده کنیم تا در صحت و سلامت کامل به مرحله بعد برسیم.

سرمربی تیم والیبال سپاهان توضیح داد: دور برگشت مسابقات نسبت به دور رفت، فشار بیشتری داشت و بازی ها با فاصله کم انجام می شد. با کوشش بازیکنان توانستیم فرصتی را فراهم کنیم تا با استراحت بازیکنان و حفظ سلامت آن ها آماده مسابقات مهم و حساس پلی آف شویم.

محمدی راد با اشاره به بازی تیم هورسان گفت: به تیم هورسان خسته نباشید می گویم. آن ها خوب بازی کردند، اما ما توانستیم با بازی خوبی که داشتیم قدرت خود را به حریف دیکته نموده و فاصله امتیازی خوبی را ایجاد کنیم. در ست سوم تا امتیاز 20 پا یا پای جلو رفتیم و پس از آن با کیفیت بازی که به نمایش گذاشتیم، توانستیم پیروز از زمین خارج شویم.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 26 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 26 اردیبهشت 1401 گردآورنده: 0nlysms.ir شناسه مطلب: 2263

به "با صدرنشینی راهی پلی آف شدیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "با صدرنشینی راهی پلی آف شدیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید