بخش خصوصی کشور عمان در چابهار سرمایه گذاری می نماید

به گزارش تنها پیامک، مدیرعامل سازمان منطقه آزاد تجاری-صنعتی چابهار گفت: بخش خصوصی کشور عمان جهت سرمایه گذاری در منطقه آزاد چابهار اعلام آمادگی کرد.

بخش خصوصی کشور عمان در چابهار سرمایه گذاری می نماید

با تور عمان از نگین خاورمیانه دیدن کنید.

حامدعلی مبارکی در گفت وگو با خبرنگار خبرنگاران در چابهار گفت: بخش خصوصی کشور عمان جهت سرمایه گذاری در منطقه آزاد چابهار اعلام امادگی کرد.

رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد تجاری-صنعتی چابهار با اشاره به سفراخیر به کشور عمان، گفت: در نشستهای جداگانه ای که با مقامات دولتی و بخش خصوصی عمان داشتیم مباحث مختلف مورد بحث و گفتگو نهاده شد که جهت سرمایه گذاری در بخشهای مختلف منطقه آزاد چابهارسرمایه گذاران چابهاری اعلام آمادگی کردند.

وی اضافه کرد: در این سفر عضو هیئت مدیره و جمعی از مدیران مالی سازمان حضور داشتند و در نشستی با مدیران ارشد صندوق ذخیره و سرمایه گذاری، وزرات اقتصاد و دارایی، وزیربازرگانی و صنایع آنان بر تعمیق روابط دو جانبه تاکید کردند.

مبارکی توضیح داد: همچنین در نشست با اعضای هیئت مدیره شرکت های فعال عمانی فعال در زمینه های ساخت و ساز وخط کشتیرانی این شرکتها برای سرمایه گذاری در بخشهای خدماتی، رفاهی، گردشگری، لجستیک، احداث کارگاههای تولیدی و مسکن اعلام آمادگی کردند.

وی اضافه کرد: کشور پادشاهی عمان، دومین کشور بزرگی است در شبه جزیره عربستان از ناحیه مساحت و در حدود 300 هزار کیلومتر مربع مساحت خاک عمان است که محدوده کشور عمان از مغرب امارات متحده عربی و عربستان سعودی، از جنوب کشور یمن، از شمال تنگه هرمز، و از سمت مشرق به دریای عرب محدود می گردد، درازی ساحل عمان 1700 کیلومتر است.

وی با اشاره به اهمیت منطقه چابهار برای کشور عمان گفت: مزیت اتصال منطقه چابهار به آسیای میانه و هند برای کشور عمان از اهمیت بالایی برخوردار است.

منبع: تسنیم
انتشار: 14 آبان 1398 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: 0nlysms.ir شناسه مطلب: 397

به "بخش خصوصی کشور عمان در چابهار سرمایه گذاری می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بخش خصوصی کشور عمان در چابهار سرمایه گذاری می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید