بروس ویلیس به دلیل ابتلا به بیماری زبان پریشی دیگر قادر به ادامه فعالیت به عنوان بازیگر نخواهد بود.

به گزارش تنها پیامک، به گزارش خبرنگاران، دمی مور، همسر سابق بروس ویلیس در صفحه اینستاگرام خود از ابتلای این بازیگر به بیماری خبر داد و گفت به همین دلیل او ناگزیر است حرفه بازیگری را کنار بگذارد.

بروس ویلیس به دلیل ابتلا به بیماری زبان پریشی دیگر قادر به ادامه فعالیت به عنوان بازیگر نخواهد بود.

نیویورک تایمز با اعلام این خبر نوشت، زبان پریشی نوعی اختلال است که مرکز زبان در مغز و توانایی فرد در درک و ایجاد گفتار را تحت تاثیر قرار می دهد.

بروس ویلیس که اخیرا 67 ساله شده بیشتر برای بازی در نقش افسر پلیس نیویورک جان مک کلین در مجموعه فیلم های اکشن و پیروز جان سخت شناخته شده است که بین سال های 1988 تا 2013، پنج قسمت از آن ساخته شد.

او همچنین سابقه نقش آفرینی در فیلم های تحسین شده ای چون پالپ فیکشن (1994)، حس ششم (1999) و قلمرو طلوع ماه (2012) را نیز در کارنامه دارد.

ویلیس سابقه درخشانی در عرصه تلویزیون نیز دارد که از مهم ترین آن می توان بازی در نقش کاراگاه دیوید ادیسون در کمدی درام Moonlighting اشاره کرد که بین سال های 1985 تا 1989 از شبکه ABC پخش می شد و یک جایزه گلدن و یک جایزه امی برای او به ارمغان آورد. او همچنین برای بازی در سریال دوستان (Friends) به عنوان بازیگر میهمان نیز در سال 2000 برنده یک جایزه دیگر امی شد.

ویلیس از سال 2015 تا به امروز بیشتر سرگرم بازی در فیلم های تجاری کم هزینه بوده و بنابر اطلاعات موجود در سایت IMDb هم اکنون 10 فیلم با بازی این بازیگر آمریکایی در مرحله پس تولید قرار دارند.

منبع: خبرکانادا
انتشار: 30 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 30 اردیبهشت 1401 گردآورنده: 0nlysms.ir شناسه مطلب: 2585

به "بروس ویلیس به دلیل ابتلا به بیماری زبان پریشی دیگر قادر به ادامه فعالیت به عنوان بازیگر نخواهد بود." امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بروس ویلیس به دلیل ابتلا به بیماری زبان پریشی دیگر قادر به ادامه فعالیت به عنوان بازیگر نخواهد بود."

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید