برگزاری کلاس کوچینگ برای مربیان حاضر در مسابقات انتخابی تیم ملی کاراته

به گزارش تنها پیامک، کلاس کوچینگ برای مربیانی که در مسابقات انتخابی تیم ملی حضور دارند، برگزار خواهد شد.

برگزاری کلاس کوچینگ برای مربیان حاضر در مسابقات انتخابی تیم ملی کاراته

به گزارش خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی فدراسیون کاراته، همزمان با برگزاری مسابقات قهرمانی کشور، یک دوره کلاس آموزش کوچینگ در دو بخش آقایان و بانوان در سالن اجتماعات هتل فرهیختگان دانشگاه آزاد اسلامی برگزار می گردد.

شرکت در این کلاس رایگان است و مربیانی که در این کلاس شرکت می نمایند، آیدی کارت کوچینگ دریافت خواهند کرد و اجازه نشستن بر روی جایگاه کوچ در هنگام برگزاری مسابقات انتخابی تیم ملی را خواهند داشت.

کلاس کوچینگ بانوان دوشنبه 11 بهمن از ساعت از ساعت 17 و کلاس کوچینگ آقایان چهارشنبه 13 بهمن از ساعت 17 برگزار خواهد شد.

مسابقات انتخابی تیم ملی کاراته در رده سنی بزرگسالان جهت حضور در مسابقات قهرمانی آسیا، کشورهای اسلامی و بازی های آسیایی 2022 هانگژو در بخش بانوان طی روز های 12 و 13 و در بخش آقایان نیز طی روز های 14 و 15 بهمن ماه در دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم تحقیقات تهران برگزار می گردد.

مسابقات کاتا انفرادی و اوزان منفی 50 و منفی 55 کیلوگرم روز سه شنبه 12 بهمن ماه، و اوزان منفی 61، منفی 68 و مثبت 68 کیلوگرم روز چهارشنبه 13 بهمن ماه برگزار خواهد شد.

مسابقات کاتا انفرادی، و اوزان منفی 60 و منفی 67 کیلوگرم روز پنجشنبه 14 بهمن ماه، و مسابقات اوران منفی 75، منفی 84 و مثبت 84 کیلوگرم نیز روز آدینه 15 بهمن ماه برگزار خواهد شد.

تمامی ورزشکاران یک روز قبل از زمان اعلامی مسابقاتشان از ساعت 14 جهت انجام پذیرش و وزن کشی در هتل فرهیختگان دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم تحقیقات حضور داشته باشند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 2 خرداد 1401 بروزرسانی: 2 خرداد 1401 گردآورنده: 0nlysms.ir شناسه مطلب: 2940

به "برگزاری کلاس کوچینگ برای مربیان حاضر در مسابقات انتخابی تیم ملی کاراته" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برگزاری کلاس کوچینگ برای مربیان حاضر در مسابقات انتخابی تیم ملی کاراته"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید