بر اساس نتایج یک نظرسنجی 40٪ کاربران آیفون قصد خرید آیفون SE 3 را دارند

به گزارش تنها پیامک، سایت SellCell که در زمینه خرید و فروش گوشی های دست دوم فعالیت می نماید، یک نظرسنجی برای مقدار استقبال از آیفون SE 3 انجام داده است. طبق نظرسنجی صورت گرفته، 40 درصد کاربران آیفون قصد خرید آیفون SE 3 را دارند.

بر اساس نتایج یک نظرسنجی 40٪ کاربران آیفون قصد خرید آیفون SE 3 را دارند

از بین کاربرانی که در جواب این سوال پاسخ مثبت داده اند، 24 درصد از آن ها اعلام نموده اند که می خواهند از این گوشی به عنوان گوشی اصلی خود استفاده نمایند. از طرف دیگر 16 درصد از این افراد هم اعلام نموده اند که گوشی موردنظر را به فرد دیگری هدیه می دهند یا به عنوان گوشی ثانویه مورد استفاده قرار می دهند. بعلاوه 10.9 درصد هم می خواهند این گوشی را برای فرزند خود بخرند و 10.2 درصد هم اعلام نموده اند در پی خرید آن برای همسر خود هستند.

بیشتر کاربران مدعی شده اند که قیمت پایین این گوشی مجذوب کننده ترین ویژگی آن محسوب می گردد ولی از سوی دیگر برای 15.2 درصد از پاسخ دهندگان، پشتیبانی از اینترنت 5G مجذوب کنندهیت بسیار زیادی دارد. 11.3 درصد به کوچک بودن این گوشی به عنوان یک نکته مثبت اشاره نموده اند و 6.7 درصد هم گفته اند که به علت بهره گیری آیفون SE 3 از تاچ آی دی آن را خریداری خواهند کرد.

بیشتر کاربران که برای خرید آیفون SE 3 ابراز تمایل نموده اند، از آیفون 11 استفاده می نمایند و 6.8 درصد از کاربران آیفون XR و 6.7 درصد از کاربران آیفون 12 هم این تمایل را مطرح نموده اند. از بین افرادی که علاقه ای به خرید آیفون SE 3 ندارند، 66.2 درصد گفته اند از مدل فعلی آیفون خود راضی هستند، 9.3 درصد منتظر عرضه آیفون 14 هستند و 4.1 درصد هم به کوچک بودن این گوشی اشاره نموده اند.

همانطور که احتمالا می دانید، فردا (17 اسفند) تازهترین رویداد اپل برگزار می گردد که در جریان آن در کنار آیفون SE 3 شاهد رونمایی از آیپد ایر 5 و احتمالا نسل تازه مک مینی و مک بوک پرو 13 اینچی خواهیم بود.

منبع: MacRumors

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 29 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 29 اردیبهشت 1401 گردآورنده: 0nlysms.ir شناسه مطلب: 2542

به "بر اساس نتایج یک نظرسنجی 40٪ کاربران آیفون قصد خرید آیفون SE 3 را دارند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بر اساس نتایج یک نظرسنجی 40٪ کاربران آیفون قصد خرید آیفون SE 3 را دارند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید