بلاتکلیفی المپین های تفنگ تمامی ندارد؟

به گزارش تنها پیامک، بیش از سه ماه است که مسئولان فدراسیون تیراندازی در حال مذاکره با الهام هاشمی برای تمدید قرارداد سرمربیگری تیم ملی تفنگ هستند، مذاکراتی که همچنان بی نتیجه مانده است!

بلاتکلیفی المپین های تفنگ تمامی ندارد؟

به گزارش خبرنگاران، تمرینات تیم ملی تفنگ مدت ها است که تعطیل شده و ملی پوشان این رشته همچنان بلاتکلیف هستند. این رشته چهار تیرانداز المپیکی دارد که اکنون باید در فضای آرام برای کسب مدال المپیک تمرین نمایند اما آنها بعد از غیبت الهام هاشمی سرمربی تیم ملی اردو را ترک نموده اند. المپین های تفنگ منتظر هستند تا فدراسیون تیراندازی با سرمربی که با او کسب سهمیه نموده اند تمدید قرارداد کند تا بتوانند در زمان اندکی که تا المپیک مانده بدون تغییر تکنیک و تاکتیک تمریناتشان را ادامه دهند.

قرارداد الهام هاشمی تا المپیک توکیو یعنی اواسط مرداد 98 بود. حدود چهار ماه از سرانجام قرارداد هاشمی می گذرد اما هنوز مسئولان فدراسیون تیراندازی می گویند در حال مذاکره هستند و معین نیست این معضل عظیم چه زمانی حل خواهد شد.

موضوع تمدید قرارداد سرمربی ایرانی در بسیار از رشته ها به راحتی انجام می گردد ولی در تیراندازی به دلیل ناتوانی فدراسیون در حل آن، این موضوع تبدیل به یک معضل عظیم شده و پادرمیانی وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک نیز برای حلش کارساز نبود.

در حال حاضر با امروز و فردا کردن علی دادگر رییس فدراسیون در موضوع تمدید قرارداد هاشمی این شائبه به وجود آمده که او قصد تمدید قرارداد ندارد و به دلایلی می خواهد که با مربی دیگری ادامه دهد. البته باید دانست در حال حاضر در ایران مربی در حد و تجربه هاشمی مطرح نیست و جذب سرمربی خارجی هم با توجه به شرایط و مسائل اقتصادی فدراسیون و البته شیوع کرونا کار آسانی نیست.

مهلت ریاست علی دادگر بر فدراسیون تیراندازی تا تیر 1400 است. انتظار می رود در این مدت دادگر به عنوان سکاندار این فدراسیون راه را برای ملی پوشان و المپین های این رشته هموار کند و ملی پوشان را از بلاتکلیفی خارج کند.

ناصر رسولی مدیر و سخنگوی سازمان تیم های ملی در مورد معین تکلیف سرمربی تیم ملی تفنگ به خبرنگاران گفت: همچنان در حال مذاکره هستند، من در جریان مباحث مذاکره نیستم و چون در بطن مذاکرات حضور ندارم نمی دانم چه زمانی تکلیف معین می گردد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 6 بهمن 1399 بروزرسانی: 6 بهمن 1399 گردآورنده: 0nlysms.ir شناسه مطلب: 1415

به "بلاتکلیفی المپین های تفنگ تمامی ندارد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بلاتکلیفی المپین های تفنگ تمامی ندارد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید