بندرخمیر نیازمند یک سالن سینمایی مناسب است

به گزارش تنها پیامک، خبرنگاران/هرمزگان دبیرکل کمیسیون ملی یونسکو- ایران گفت: شهر بیست هزارنفری بندرخمیر حتما نیازمند یک سالن سینمایی در شان مردم خوب و فرهنگ دوست بندرخمیر است.

بندرخمیر نیازمند یک سالن سینمایی مناسب است

حجت الله ایوبی در ادامه بازدید از شهر تالابی بندر خمیر که به مناسبت هفته فرهنگی شهرستان بندر خمیر صورت می گرفت با هنرمندان عضو کانون فیلم و عکس این شهرستان ملاقات و تبادل نظر کرد.

دبیرکل کمیسون ملی یونسکو در این نشست صمیمانه تاکید نمود شهر بیست هزارنفری بندرخمیر حتما نیازمند یک سالن سینمایی در شان مردم خوب و فرهنگ دوست بندرخمیر است و امید است این مهم هر چه زودتر به سر انجام برسد.

ایوبی در این ملاقات بر لزوم توسعه و حمایت از فعالیت اعضای کانون فیلم و عکس شهرستان خمیر و تولیدات آنها در زمینه فیلم کوتاه،مستند،انیمیشن و برگزاری نمایشگاه عکس تاکید نمود و اضافه نمود کمیسیون ملی یونسکو در راستای شناسایی استعداد های جوانان خلاق شهرستان بندرخمیر هماهنگی لازم را انجام خواهد داد.

دبیر کمیسیون ملی یونسکو- ایران روزهای ششم و هفتم بهمن ماه از شهرهای بندرعباس و بندر خمیر که سال گذشته از سوی یونسکو به عنوان شهرهای خلاق در زمینه های صنایع دستی و فعالیت های فرهنگی شناخته شده اند به استان هرمزگان سفر کرد و از نزدیک در جریان فعالیت ها در این زمینه نهاده شد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 28 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 28 اردیبهشت 1401 گردآورنده: 0nlysms.ir شناسه مطلب: 2484

به "بندرخمیر نیازمند یک سالن سینمایی مناسب است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بندرخمیر نیازمند یک سالن سینمایی مناسب است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید