برترین اتفاق در راستا قهرمانی استقلال

به گزارش تنها پیامک، راهنمایی استقلال در لیگ بیست و یکم به عهده فرهاد مجیدی است. در انتها هفته چهاردهم استقلال با 32 امتیاز در رده نخست جدول واقع شده است. استقلال در هفته پانزدهم مقابل نفت مسجد سلیمان قرار می گیرد. استقلال در هفته چهاردهم لیگ برتر با نتیجه 2 بر یک از سد مس رفسنجان عبور کرد. استقلال در نیم فصل اول لیگ بیست و یکم با 32 امتیاز صدر نشین لیگ برتر شد. اما در دور برگشت لیگ سعادتی اتفاقی نصیب آبی ها شده است. در همین رابطه استقلالی ها در دور برگشت لیگ از مزیت ویژه نسبت به سایر رقبا بهره مند هستند.

برترین اتفاق در راستا قهرمانی استقلال

شاگردان مجیدی دو سوم بازی های دور برگشت لیگ را در تهران به مصاف رقبا می فرایند. مسئله ای که می تواند برگ برنده آبی پوشان برای رسیدن به قهرمانی باشد. لازم به ذکر است طبق برنامه لیگ برتر آنها برای تقابل با تراکتور تبریز، نساجی مازندران، سپاهان اصفهان، فولاد خوزستان و مس رفسنجان از تهران خارج می شوند.

آبی پوشان در 8 ملاقات میزبان هستند. ملاقاتشان برابر پرسپولیس با وجود میزبانی سرخ ها، در استادیوم آزادی برگزار می گردد.البته جو پیرامونی این بازی کمی فرق دارد. علاوه بر دربی تهران، مصاف با طرفدار تهران هم در نزدیکی مرکز برگزار می گردد. این مسائل امکان ریکاوری بعد مسابقه برای کادر فنی استقلال راحت تر می نماید.

منبع: خبرورزشی

منبع: فرارو
انتشار: 29 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 29 اردیبهشت 1401 گردآورنده: 0nlysms.ir شناسه مطلب: 2510

به "برترین اتفاق در راستا قهرمانی استقلال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برترین اتفاق در راستا قهرمانی استقلال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید