ترکیب بازیگران فصل سوم فارگو کامل شد

به گزارش تنها پیامک، وب سایت آی سینما: با اضافه شدن مایکل استالبرگ، دیوید تولیس، جیم گفیگن، اسکوت مک نیری، کاران سونی، فرد ملمید و توماس مان، گروه بازیگران فصل سوم سریال فارگو تکمیل شد.

ترکیب بازیگران فصل سوم فارگو کامل شد

جوئل و اتان کوئن که همچنان در مقام تهیه نمایندگان اجرایی سریال شبکه اف ایکس فعالیت دارند، بعد از فیلم سینمایی یک مرد جدی دومین همکاری خود با استالبرگ را تجربه می نمایند. پیش از این، حضور بازیگران سرشناسی همچون ایون مک گرگور، مری الیزابت وینستد در فصل جدید این سریال قطعی شده بود.

به گزارش ددلاین، مک گرگور بازیگر 45 ساله اسکاتلندی در نقش دو برادر به نام های امیت استاسی و ری استاسی مقابل دوربین می رود. شخصیت امیت که به پادشاه پارکینگ های مینه سوتا معروف است یک مرد خوش تیپ و خودساخته و عاشق خانواده است که در معاملات املاک شخصیتی بانفوذ به شمار می رود. امیت خودش را تجسم محض رویای امریکایی می داند.

استالبرگ که به خاطر بازی در نقش شخصیت لری گاپنیک در درام کمدی یک مرد جدی (2009) نامزدی جایزه گلدن گلوب را در کارنامه خود دارد، در جدیدترین همکاری خود با برادران کوئن قرار است نقش شخصیتی به نام سای فلتس را ایفا نماید. فلتس نفر دست راست و مباشر امیت است.

از طرف دیگر، برادر کوچک ترش ری داستانی کاملا متفاوت دارد؛ او با کله تاس و شکم برآمده اش از آن تیپ آدم هایی است که در دوران دبیرستان به اوج رسید و حالا به عنوان مامور گشت کار می نماید. او به خاطر همدستی در معاملات غیرقانونی، بار سنگینی را به دوش می کشد و امیت را مسبب تمام بدبختی ها و بدبیاری های خودش می داند.

کری کون در نقش شخصیت گلوریا برگل رییس ثابت سازمان پلیس محلی ظاهر خواهد شد. گلوریا که به تازگی از شوهرش جدا شده است، کوشش می نماید علاوه بر مسئولیت بزرگ کردن فرزندش، با دنیای جدیدی که در اطرافش کشف می نماید ارتباط برقرار کند. وینستد نقش نیکی سوانگو نامزد ری را بازی خواهد نمود.

گفیگن در نقش دونی ماشمن معاون گلوریا مقابل دوربین می رود و مک نیری نقش موریس لوفی مجرم سابقه دار و معتاد را ایفا می نماید.

فارگو همچنان به نویسندگی نوآ هاولی و با نظارت کوئن ها به عنوان سازندگان نسخه سینمایی فارگو تهیه و فراوری می گردد. ام جی ام تلویژن و اف ایکس پروداکشنز فراورینمایندگان اصلی این سریال پرطرفدار به شمار می روند.

فراوری فصل سوم فارگو از ژانویه 2017 در شهر کالگاری کانادا شروع می گردد. تاریخ قطعی پخش سریال هنوز معین نیست، اما طبق وعده سازندگانش قطعا تا انتها سال 2017 روی آنتن می رود.

منبع: برترین ها
انتشار: 30 آذر 1398 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: 0nlysms.ir شناسه مطلب: 506

به "ترکیب بازیگران فصل سوم فارگو کامل شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ترکیب بازیگران فصل سوم فارگو کامل شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید