جان سینا از جزییات فیلم سریع و خشمگین 9 می گوید

به گزارش تنها پیامک، جان سینا به عنوان شخصیت منفی اصلی فیلم سریع و خشمگین 9 اعلام نموده است عضو جدید خانواده سریع و خشمگین به بعضی از پرسش های طرفداران در خصوص داستان فیلم های قبلی این مجموعه پاسخ خواهد داد.

جان سینا از جزییات فیلم سریع و خشمگین 9 می گوید

جان سینا قرار است در فیلم سریع و خشمگین 9 نقش جیکوب تورتو، برادر دومنیک (وین دیزل) و میا تورتو (جوردانا بوروستر) را ایفا نماید. طی نسخه های اخیر سری سریع و خشمگین همیشه شارلیز ترون شخصیت منفی بوده است، اما اینطور که پیداست در دهمین قسمت از این مجموعه سینا رهبری تیم آدم های شرور قصه را برعهده خواهد داشت و طی گفت وگوی اخیرش در برنامه امشب با اجرای جیمی فلن بیان نموده است: فیلم سریع و خشمگین 9 چیزی شبیه به یک جمع بندی برای فیلم های قبلی خواهد بود و داستان قسمت های پیشین را به یکدیگر پیوند می دهد و به بعضی از سوالات طرفداران پاسخ می دهد و در کنار آن پرسش های جدیدی ایجاد می نماید.

  • آنالیز نظرات منتقدان درباره قسمت جدید مجموعه سریع و خشمگین

فیلم سریع و خشمگین جدید پیش از هر موضوعی ابتدا باید دلیل اضافه شدن شخصیت جیکوب به داستان را شرح دهد؛ زیرا طرفداران دو آتیشه این سری به دلایل قانع کننده ای برای حضور برادر میا و دومنیک احتیاج دارند. از سوی دیگر از آنجایی که به نظر می رسد رابطه این برادرها اصلا خوب نیست، فیلم جدید جاستین لین به دلایل منطقی برای دشمنی پیچیده جیکوب و دومنیک نیز احتیاج دارد.

سری سریع و خشمگین طی دو دهه اخیر همیشه از پرفروش ترین و محبوب ترین فیلم ها در میان عامه سینمادوستان بوده اند. دو نسخه اصلی پیشین این مجموعه یعنی سرنوشت خشمگین و خشمگین 7 با بودجه 250 و 190 میلیون دلاری به ترتیب پیروز به فروش 1 میلیارد و 236 میلیون دلاری و 1 میلیارد و 515 میلیون دلاری شده اند تا خیال مان راحت باشد که فعلا یونیورسال استودیوز بی خیال ساخت نسخه های جدید از سریع و خشمگین نخواهد شد!

فیلم سریع و خشمگین 9 به کارگردانی جاستین لین، نویسندگی دنیل کیسی و تهیه کنندگی وین دیزل، مایکل فوترل و کریس مورگان قرار است در ماه آوریل 2021 (فروردین/اردیبهشت 1400) اکران گردد.

منبع: Screenrant

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 15 آبان 1399 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: 0nlysms.ir شناسه مطلب: 1253

به "جان سینا از جزییات فیلم سریع و خشمگین 9 می گوید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جان سینا از جزییات فیلم سریع و خشمگین 9 می گوید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید