خلاصه بازی اینتر 5 ، 1 میلان؛ تحقیر روسونر ها

به گزارش تنها پیامک، در چارچوب دیدار های هفته چهارم سری A ایتالیا، دیشب (شنبه) و از ساعت 19:30 مهمترین بازی هفته میان تیم های اینتر و میلان در ورزشگاه سن سیرو برگزار گشت که این بازی را اینتر با نتیجه قاطع 5 بر یک به سود خود به انتها رساند.

خلاصه بازی اینتر 5 ، 1 میلان؛ تحقیر روسونر ها

اینتر با شروعی طوفانی، در دقیقه 5 مسابقه به وسیله هنریک مخیتاریان دروازه میلان را باز کرد. پس از هافبک ارمنی، نوبت به مهاجم فرانسوی تازه نراتزوری، مارکوس تورام رسید که دومین گل این تیم را در دقیقه 38 به ثمر برساند. در دقیقه 57 میلان به لطف گلزنی رافائل لیائو به بازگشت به بازی امیدوار شد، اما مخیتاریان این امید را در دل هواداران روسونری کمرنگ کرد چرا که در دقیقه 69 خودش را دو گله و تیمش را صاحب سومین گل کرد. عطش اینتر برای گلزنی فروکش نکرد و شاگردان سیمونه اینزاگی در دقیقه 79 از روی نقطه پنالتی به وسیله هاکان چالهان اوغلو گل چهارم را هم به ثمر رساندند.

حسن ختام برد قاطع نراتزوری گل دقیقه 3+90 داویده فراتسی بود تا روند صد درصدی اینتر برای کسب پیروزی در فصل تازه ادامه پیدا کند و این تیم با 3 امتیاز از چهارمین بازی خود، 12 امتیازی شود و بالاتر از یوونتوس در صدر جدول رده بندی قرار بگیرد.

میلان، اما با قبول این باخت سنگین که اولین باختش در این فصل هم بود، 9 امتیازی ماند و فعلاً در رده سوم جدول باقی می ماند.

منبع: فرارو
انتشار: 26 شهریور 1402 بروزرسانی: 26 شهریور 1402 گردآورنده: 0nlysms.ir شناسه مطلب: 3241

به "خلاصه بازی اینتر 5 ، 1 میلان؛ تحقیر روسونر ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خلاصه بازی اینتر 5 ، 1 میلان؛ تحقیر روسونر ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید