دروزاه بان استقلال و ادامه کلین شیت های پر تعداد در یک فصل

به گزارش تنها پیامک، به گزارش خبرنگاران، آبی پوشان تهران در هفته نوزدهم رقابتهای لیگ برتر توانستند با یک گل میهمان خود فجر سپاسی را شکست داده تا به لطف امتیازات این بازی نه تنها صدرنشینی در لیگ برتر را تداوم بخشند، بلکه فاصله امتیازی خود را هم در صدر جدول نسبت به نزدیکترین تعقیب کننده به 5 امتیاز افزایش دهند.

دروزاه بان استقلال و ادامه کلین شیت های پر تعداد در یک فصل

آبی پوشان در حالی این پیروزی را به دست آوردند که بر اساس یک عادت تکراری در این فصل دروازه خود را هم بسته نگه داشتند تا بر آمار فوق العاده آنها در تعداد گل های خورده در یک فصل اضافه نمایند. امروز استقلال با تنها 6 گل خورده در 19 بازی دارای برترین خط دفاعی لیگ است و آنها با سرعت به سمت خلق یک رکورد تازه و بهبود رکورد خودشان در داشتن برترین خط دفاعی همه ادوار لیگ برتر پیش می فرایند.

استقلال تا خاتمه هفته نوزدهم تنها 6 بار دروازه اش باز شده که این اتفاق در 5 بازی اتفاق افتاده است و آنها تنها در یک بازی مقابل مس رفسنجان بیشتر از یک بار تسلیم شده اند؛ که البته در آن بازی هم با نتیجه 3 بر 2 به پیروزی رسیده اند.

شاگردان مجیدی در این 19 بازی، 12 بار پیروز به بسته نگه داشتن دروازه خود شده اند تا با 12 کلین شیت رکورد دار تعداد کلین شیت در این فصل باشند.

استقلالی ها در حالی 12 کلین شیت ثبت نموده اند که نقش سید حسین حسینی با ثبت 10 کلین شیت بسیار مهم است تا سنگربان آبی پوشان که در غیاب وریا غفوری کاپیتان اول این تیم نیز می باشد، اولین دروازه بانی باشد که در فصل تازه تعداد کلین شیت های خود را دو رقمی نموده است.

مجیدی در این فصل با ترمیم ساختار دفاعی آبی پوشان اصل را بر گل نخوردن گذاشته و با در پیش گرفتن همین روش تیمی را روانه میدان نموده که گل زدن به آن برای دیگر تیم ها سخت می باشد.

استقلال در حالی برابر فجر سپاسی دوازدهمین کلین شیت خود را ثبت کرد که نقش حسینی در بسته نگه داشتن این دروازه مهم بود و او در کنار راهنمایی خوب خط دفاعی، در مواردی هم با واکنش های به موقع دروازه تیمش را بسته نگه داشت.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 2 خرداد 1401 بروزرسانی: 2 خرداد 1401 گردآورنده: 0nlysms.ir شناسه مطلب: 2959

به "دروزاه بان استقلال و ادامه کلین شیت های پر تعداد در یک فصل" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دروزاه بان استقلال و ادامه کلین شیت های پر تعداد در یک فصل"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید