دیدنی ترین سواحل دنیا ، مسحور کننده ترین ساحل های دنیا !

به گزارش تنها پیامک، دنبال جایی خلوت برای تنهایی و لذت بردن هستید؟ جایی ساحل با عمق کم تا بتوانید ریلکس کنید و از آرامشی که دارد و طبیعتی شبیه بهشت، لذت ببرید؟!در این قسمت از مجله خبرنگاران آشنایی دارید با 10 مورد از برترین و مجذوب کننده ترین سواحل جهان.

دیدنی ترین سواحل دنیا ، مسحور کننده ترین ساحل های دنیا !

پس با ما همراه باشید تا مروری کنیم بر برترین ساحل های دنیا و اینجاست انتخاب برترین با خودتان! در ادامه با معرفی زیباترین سواحل دنیا و تماشای ترین سواحل دنیا با ما همراه باشید.

تماشای ترین سواحل دنیا : Source dArgent, Seychelles ساحل نقره سشیل

ساحلی آرام و رویایی، سومین در مجمع الجزایر سشیل با شن و ماسه هایی نرم و درست شبیه به کارت پستال.

دارای آب و هوایی عالی و بهشتی و تخته سنگ هایی بزرگ و گرانیتی و پر از رستوران ها و کافه ها جهت میزبانی از مسافران.

زیباترین سواحل دنیا : Dune du Pyla, France ساحل دون دو پیلا فرانسه

کمی عجیب است که مرز جنگل و ساحل، تپه ای ماسه ای با این ارتفاع و طول قرار داشته باشد! بزرگ ترین تپه ماسه ای اروپا در ساحل فرانسه درست 60 کیلومتری شهر زیبای بوردو! برای رسیدن به این تپه ماسه ای کافیست یک ساعت از بوردو رانندگی کنید و به معنای واقعی با تماشا چنین چشم انداز ای خیره بمانید. روی این تپه های ماسه ای تصویر پانارومایی از اقیانوس اطلس وجود دارد و جنگل های کاج. تصویری که هیچ گاه از فکر پاک نمیشود. این منطقه جدا از داشتن زیبایی هایی مبهوت نماینده، امکانات رفاهی زیادی جهت رفاه مسافران دارد مثل سوئیت های اجاره ای، رستوران و کافه ها.

تماشای ترین سواحل دنیا : Shoal Bay, Antigua ساحلی در آنتیگوا

شن و ماسه هایی نرم، آب شفاف کارائیب، صخره های مرجانی و لذت غواصی در این ساحل رویایی، کار را تمام می نماید!

ساحلی که غرب جزیره یاچتی واقع شده است و کنار منظره ها بهشتی، فوق العاده مجذوب نماینده و سرگرم نماینده است.

دسترسی به تمام امکانات رفاهی را دارد و بی نهایت ساکت است.

زیباترین سواحل دنیا : Cala Saona, Formentera ساحلی در اسپانیا

هیچ کمبودی در این ساحل زیبا و کوچک در بالئارس اسپانیا وجود ندارد. آب شفاف و تمیز، شن سفید رنگ و صخره های قرمز رنگ چشمگیر در هر طرف که مجذوب نمایندهیت ساحل را چند برابر می نمایند.

تماشای ترین سواحل دنیا : Glass Beach, California ساحل شیشه ای کالیفرنیا

تمام ساحل ها زیبا هستند اما دلیل معروفیت و مجذوب نمایندهیت فوق العاده ساحل شیشه ای چیزی نیست جز شیشه ها و سنگ های رنگیه کوچکی که جای شن ها را گرفتند. شیشه هایی که مانند جواهر می درخشند و خودنمایی می نمایند. این قطعات سنگ ریزه مانند شیشه ای، به وسیله آب و ماسه از مواد زاید درست شده اند. چون این منطقه در گذشته به دلیل ریختن مواد آلاینده به درون آب، آلوده بود و این ساحل اثری هنری از طبیعت و واکنش طبیعت نسبت به اکولوژی است. جای شگفتی است که دخالت دست انسان در طبیعت چنین طبیعت زیبایی را خلق نموده باشد. شیشه های دریایی به زیبایی در ساحل می درخشند و چشم انداز ای نادر و فوق العاده مجذوب نماینده را ایجاد نموده اند.

تماشای ترین سواحل دنیا : Fakistra, Greece ساحلی در یونان

ساحلی رویایی با صخره ها و جنگل های انبوه، با شن های سفید و سنگ ریزه ها و آبی زلال و روشن در شبه جزیره پلیون (سرزمین اصلی یونان).

تماشای ترین سواحل دنیا : Koh Kradan, Thailand

انتخاب برترین ساحل در تایلند غیر ممکن است! اما یک جزیره در تایلند وجود دارد همچنان آرام با سکوتی مطلق در دریای آندامان.

دارای شن و ماسه های پودری، دارای آبی زلال و شفاف برای غواصی و خلاصه منظره های فراموش نشدنی.

سوار قایق موتوری شدن و گشت زدن دور جزیره لذتی دارد به یاد ماندنی.

زیباترین سواحل دنیا : Playa del Amor (Hidden Beach), Mexico

ساحل مخفی! این واژه ایست برای ساحل پلایا دل آمور در مکزیک. ساحلی که به وسیله انفجارهای جنگ دنیای اول بوجود آمد و شد هدیه ای بهشتی. ساحلی در جزیره ماریتا که از دید عموم پنهان است و از هیاهو و شلوغی به دور.

این ساحل مخفی حاصل دستکاری انسانی و ترکیب شدن آن با زیبایی طبیعی است و تنها با شنا کردن از یک مسیر تونلی کوتاه و باریک قابل دسترسی است. بعد از رسیدن به ساحل پلایا دل آمور نمایشی خیره نماینده مقابل چشمان شماست.

9 Greenfield Beach, Australia

3 ساعت رانندگی ضروری است از سیدنی برای رسیدن به ساحل زیبای مزرعه سبز، ساحلی نشسته در کنار آبهای خلیج جرویس با شن و ماسه هایی به رنگ سفید و آرامشی مطلق.

10 Bora Bora, French Polynesia

چشم اندازی از ساحل و آسمان و به اعتقاد خیلی ها زیباترین در دنیا. ساحل بورابورا در جزیره بورابورا، ساحلی آرام و رویایی در اقیانوس آرام با چشم اندازی بی نظیر به طبیعتی سبز و آبی زلال و شفاف و فوق العاده ایده آل برای ریلکس کردن و لذت چشیدن طعمی بهشتی در زمین.

منبع: همگردی
انتشار: 16 دی 1401 بروزرسانی: 16 دی 1401 گردآورنده: 0nlysms.ir شناسه مطلب: 3129

به "دیدنی ترین سواحل دنیا ، مسحور کننده ترین ساحل های دنیا !" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دیدنی ترین سواحل دنیا ، مسحور کننده ترین ساحل های دنیا !"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید