رندر های جدیدی از خودرو های X5 و X6 شرکت BMW منتشر شد

به گزارش تنها پیامک، رندر خودرو های X5 و X6 شرکت بی ام و به وسیله Koles.ru به تصویر کشید شد.

رندر های جدیدی از خودرو های X5 و X6 شرکت BMW منتشر شد

خبرنگاران - شرکت بی ام و، دو کراس اوور فیس لیفت شده را در دست توسعه دارد و رندر های نو و غیررسمی، پیش نمایش طرح های به روز شده آن ها را نشان می دهند. البته به دلایلی همانند کمبود جهانی تراشه ها و شیوع کرونا این شرکت سال جاری خودرو های زیادی را توسعه خواهد داد.

به گزارش سایت موتور وان؛ قبلاً تصاویر جاسوسی زیادی از هر دو کراس اوور X5 و X6 شرکت بی ام و منتشر شده بود که در آن ها، این دو خودرو دارای نمای جلویی استتار شده بودند، اما رندر های نو سایت Koles.ru این پوشش را از بین برده تا نگاهی اجمالی به ظاهر آن ها بیاندازیم.

در حالی که این دو، مدل های متفاوتی در خط فراوری BMW هستند، اما ته چهره خانوادگی BMW را نیز به همراه دارند. در حالی که این دو خودرو از لحاظ ظاهری و فناوری در حال به روز شدن هستند، اما احتمالا ترکیب پیشرانه آن ها نسبت به مدل های فعلی، بدون تغییر خواهد ماند. البته در اواخر سال جاری مطمئناً خواهیم فهمید که پیشرانه آن ها تغییر خواهد نمود یا خیر. انتظار می رود که خودروی BMW X5 تا قبل از انتها سال 2022 معرفی گردد، شایعات حاکی از این هستند که در آپریل سال 2023، فراوری این خودرو آغاز خواهد شد.

خودروی X6 نیز ممکن است اواخر سال آینده رونمایی گردد و آغاز فراوری آن در نیمه دوم سال 2023 باشد تا به عنوان یک خودروی مدل 2024 وارد بازار گردد.

بیشتر بخوانید

خبرنگاران فضای مجازی دریچه فناوری

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 2 خرداد 1401 بروزرسانی: 2 خرداد 1401 گردآورنده: 0nlysms.ir شناسه مطلب: 2935

به "رندر های جدیدی از خودرو های X5 و X6 شرکت BMW منتشر شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رندر های جدیدی از خودرو های X5 و X6 شرکت BMW منتشر شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید