تور ترکیه: رکابزنان ایران در تور ترکیه شرکت کردند، نتایج دومین روز تور

به گزارش تنها پیامک، به گزارش خبرنگاران، تیم ملی دوچرخه سواری کشورمان و تیم دانشگاه آزاد تبریز که با هدف آماده سازی برای شرکت در مسابقات قهرمانی آسیا این روزها در ترکیه به سر می برند امروز در مرحله دوم این تور تک مرحله ای شرکت کردند

تور ترکیه: رکابزنان ایران در تور ترکیه شرکت کردند، نتایج دومین روز تور

بهترین تجربه سفر را با تور ترکیه در خاطراتتان ثبت کنید. از استانبول زیبا تا آنتالیا رویایی و بالون سواری در شهرهای ترکیه تا کلی تفریح دیگر در انتظار شماست، خاطراتی از مردم مهمانواز ترکیه که همیشه در ذهن شما خواهد ماند.

در این رقابت میرصمد پورسیدی توانست برترین عملکرد را از خود به نمایش بگذارد. وی با ثبت زمان 2 ساعت و 40 دقیقه و 8 ثانیه در رده یازدهم و رکابزن پنجم آسیایی، بهنام آرین با ثبت زمان 2 ساعت و 44 دقیقه و 25 ثانیه در رده چهل و ششم، محمد اسماعیل چایچی با ثبت زمان 2 ساعت و 45 دقیقه و 42 ثانیه در رده چهل و نهم، محمد گنج خانلو با ثبت زمان 2 ساعت و 46 دقیقه و 39 ثانیه در رده پنجاه و هفتم و علی لبیب با ثبت زمان 2 ساعت و 50 دقیقه و 3 ثانیه در رده هشتاد و یکم قرار گرفتند.

این رقابت در جهت 107 کیلومتری برگزار گردید. لازم به ذکر است رکابزنان و اعضای تیم که در قالب تیم ملی کشورمان در رقابت های ترکیه شرکت نموده بودند، فردا ترکیه را به مقصد تاجیکستان میزبان رقابت های آسیایی ترک می نمایند.

مسابقات دوچرخه سواری قهرمانی آسیا فروردین ماه از 5 فروردین ماه در تاجیسکتان برگزار می گردد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 31 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 31 اردیبهشت 1401 گردآورنده: 0nlysms.ir شناسه مطلب: 2707

به "تور ترکیه: رکابزنان ایران در تور ترکیه شرکت کردند، نتایج دومین روز تور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ترکیه: رکابزنان ایران در تور ترکیه شرکت کردند، نتایج دومین روز تور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید