سفر به جزیره قشم در مستندی از شبکه هیسپان تی وی

به گزارش تنها پیامک، تهران (پانا) - مستند گردشگری در ایران؛ وانهو جمعه 5 دی ماه از شبکه اسپانیایی زبان هیسپان تی وی پخش می شود.

سفر به جزیره قشم در مستندی از شبکه هیسپان تی وی

به گزارش روابط عمومی شبکه هیسپان تی وی، این مستند همراه با جهانگردی از کشور کره جنوبی به نام وانهو به مناطق جنوب ایران سفر می کند و تجربیات وی از این سفر را روایت می کند.

این جهانگرد به جزیره قشم سفر می کند و به روستای لافت می رود. روستایی قدیمی با مناظر طبیعی چشم نواز که نگاه هر بیننده ای را به خود جلب می کند. این روستا با بادگیرهایی کوتاه و بلند در پشت بام خانه ها مزین شده است.

در این مستند، مخاطبان شبکه هیسپان تی وی علاوه بر آشنایی با این منطقه از جنوب ایران، با شیوه های خاص ماهیگیری و صنعت لنج سازی آشنا خواهند شد. در ادامه این جهانگرد کره ای با صنایع دستی مختلف محلی در این منطقه آشنا خواهد شد و همراه با بومیان منطقه، روش های ساخت این محصولات را تمرین می کند.

مستند جهانگردی در ایران؛ وانهو محصول سال 2012 روز جمعه ساعت 3:30 به وقت تهران روی آنتن هیسپان تی وی می رود و بازپخش آن همان روز ساعات 8، 14 و 20:30 برای علاقه مندان برنامه در آمریکای لاتین قابل مشاهده خواهد بود.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 9 بهمن 1399 بروزرسانی: 9 بهمن 1399 گردآورنده: 0nlysms.ir شناسه مطلب: 1421

به "سفر به جزیره قشم در مستندی از شبکه هیسپان تی وی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سفر به جزیره قشم در مستندی از شبکه هیسپان تی وی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید