سفر به گرای 270 درجه راهی ایتالیا شد

به گزارش تنها پیامک، به گزارش خبرنگاران، ترجمه رمان سفر به گرای 270 درجه نوشته احمد دهقان توسط میکله مارلی شروع شد و در سال آینده میلادی توسط انتشارات میمزیس ایتالیا منتشر می گردد.

سفر به گرای 270 درجه راهی ایتالیا شد

برای دیدن شاهکارهای تاریخ اروپا با تور ایتالیا همراه شوید.

قرارداد انتشار کتاب مدتی قبل بین احمد دهقان و انتشارات میمزیس ایتالیا به امضا رسید و قرار است در سال آینده میلادی و به مناسبت سی امین سالگرد انتها جنگ تحمیلی در ایتالیا منتشر گردد. میکله مارلی مترجم کتاب در فروردین سال جاری با سفر به تهران با نویسنده درباره موضوعات مختلف ترجمه اثر به مصاحبه و همفکری پرداخت. قرار است ترجمه رمان سفر به گرای 270 درجه تا اوایل پاییز به انتها برسد و برای ادامه مراحل چاپ به دست ناشر سپرده گردد.

میکله مارلی که فارغ التحصیل رشته ادبیات و زبانشناسی دانشگاه میلان است، زبان فارسی را در موسسه دهخدا وابسته به دانشگاه تهران آموخته است. او هم اکنون دانشجوی کارشناسی ارشد دانشگاه کافوسکاری ونیز ایتالیا است و مقالات متعددی در نشریات این کشور در رابطه با خاورمیانه و ایران به چاپ رسانده است.

گفتنی است که وی فرزند تیتسیانو مارلی ورزشی نویس ایتالیایی است که کتاب پایبندان به سن سیرو از وی منتشر شده است.

رمان سفر به گرای 270 درجه قبل از این توسط پال اسپراکمن به زبان انگلیسی و الکساندر اندریوشکین به زبان روسی ترجمه شده و در آمریکا و روسیه منتشر شده اند. این رمان در سال 2015 توانست به عنوان بهترین داستان شرقی، جایزه سرزمین ناشناخته را در روسیه از آن خود کند. این جایزه به آثاری تعلق می گیرد که دارای خلاقیت در سطح بالا، سطح علمی و فرهنگی و پایبندی به اصول انسانی باشند.

این رمان برای اولین بار است که در یکی از کشورهای اروپایی منتشر می گردد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 20 آذر 1398 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: 0nlysms.ir شناسه مطلب: 484

به "سفر به گرای 270 درجه راهی ایتالیا شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سفر به گرای 270 درجه راهی ایتالیا شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید