سورپرایز ساپینتو برای بازی با سپاهان

به گزارش تنها پیامک، برای ساپینتو پیروزی در بازی اول مقابل تیمی، چون سپاهان از اهمیت بالایی برخوردار است و او می خواهد تیمش را هجومی ارنج کند.

سورپرایز ساپینتو برای بازی با سپاهان

استقلال فصل گذشته در بسیاری از بازی ها عملا با یک مهاجم بازی می کرد و خیلی از مسابقات خود را هم با نتیجه یک برصفر برد، اما به نظر می رسد ساپینتو نسبت به مجیدی مربی هجومی تری است و دوست دارد تیمش زیاد گل بزند. به همین دلیل شنیدیم مرد پرتغالی با توجه به این که تیمش مقابل سپاهان میزبان است و در برابر تماشاگران خودی بازی می نماید، میخواهد با سه مهاجم بازی کند و حتی شاید استقلال را با روش 3-4-3 مقابل شاگردان مورایس در سپاهان ببینیم.

در این روش سه مهاجم استقلال می توانند شهباززاده، کاوه رضایی و یامگا باشند و اگر کاوه آماده نباشد، احتمالا پیمان بابایی یا ارسلان مطهری جانشین او می شوند. دست ساپینتو در خط حمله کاملا باز است و از این حیث مسئله ای ندارد، اما انتخاب هافبک ها هم در بازی اول مقابل سپاهان خیلی مهم است و ساپینتو که حتما روی تیمش شناخت بهتری پیدا نموده باید برترین ها را برای بازی اول انتخاب کند.

سورپرایز او هم می تواند حضور امیرعلی صادقی در ترکیب اصلی باشد؛ بازیکن جوانی که در اردوی ترکیه رضایت ساپینتو را جلب کرد و با توجه به لغو سفر تیم امید به قونیه می تواند 21 مرداد برای استقلال بازی کند.

منبع: خبرورزشی

منبع: فرارو
انتشار: 14 مرداد 1401 بروزرسانی: 14 مرداد 1401 گردآورنده: 0nlysms.ir شناسه مطلب: 3053

به "سورپرایز ساپینتو برای بازی با سپاهان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سورپرایز ساپینتو برای بازی با سپاهان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید