سوفیتل تقسیم؛ هتلی لوکس در منطقه مارمارای ترکیه، عکس

به گزارش تنها پیامک، هتل سوفیتل تقسیم از هتل های 5 ستاره در قلب شهر استانبول است. این هتل زیبا در منطقه مارمارا و 71 متری میدان تقسیم واقع شده است و حدودا 200 متر تا خیابان مشهور استقلال فاصله دارد.

سوفیتل تقسیم؛ هتلی لوکس در منطقه مارمارای ترکیه، عکس

بهترین تجربه سفر را با قیمت تورهای ترکیه از تهران در خاطراتتان ثبت کنید. از استانبول زیبا تا آنتالیا رویایی و بالون سواری در شهرهای ترکیه تا کلی تفریح دیگر در انتظار شماست، خاطراتی از مردم مهمانواز ترکیه که همیشه در ذهن شما خواهد ماند.

این هتل به علت موقعیت مکانی بسیار عالی در شهر استانبول تا جاذبه های دیدنی شهر فاصله اندکی دارد و همین امر سبب توجه گردشگران می گردد، به طوری که سالانه مسافران زیادی از نقاط مختلف دنیا در هنگام سفرشان به استانبول این هتل را برای اقامت انتخاب می نمایند.

در میان امکانات ارائه شده در این هتل می توان به رستوران، پذیرش 24 ساعته، روم سرویس و اینترنت وای فای رایگان اشاره نمود. نزدیک ترین فرودگاه به هتل Sofitel Istanbul Taksimفرودگاه استانبول است و دسترسی به این فرودگاه از طریق شاتل فرودگاهی با پرداخت هزینه مجزا امکان پذیر است.

امکانات عمومی هتل سوفیتل تقسیم استانبول

امکانات عمومی این هتل عبارتند از دو استخر شنا، اینترنت وای فای رایگان، شاتل فرودگاهی، اسپا، پارکینگ، اتاق های خانواده و بار. براساس قوانین رایج در این هتل اجازه بردن حیوانات خانگی را به همراه خود ندارید. برای آن دسته از مسافرانی که با ماشین شخصی سفر می نمایند، محلی به اسم پارکینگ با هزینه اضافی در اختیارشان قرار داده می گردد. در بخش پذیرش هتل Sofitel Istanbul Taksim به صورت 24 ساعته فعالیت دارند و این بخش شامل خدماتی نظیر اتاق چمدان، تبدیل ارز و میز تور است. خدمات مربوط به نظافت مانند خشکشویی، لباسشویی و اتو با هزینه جداگانه انجام می گیرند.

مسافرانی که مسائل جسمانی دارند یا از طریق ویلچر حرکت می نمایند، امکانات رفاهی مناسبی برایشان فراهم شده است. در صورتی که با خرید بلیط هواپیما برای سفر کاری راهی استانبول می شوید، با انتخاب این هتل برای اقامت می توانید جلسات و کنفرانس هایتان را در مرکز بیزینس هتل سوفیتل تقسیم با پرداخت هزینه مربوطه برگزار کنید. به یاد داشته باشید که پرسنل مجرب این هتل به زبان های انگلیسی و ترکی استانبولی صحبت می نمایند.

امکانات تفریحی هتل

امکانات تفریحی رایج در این هتل استخرهای روباز و سرپوشیده است که به صورت رایگان در طول قابل استفاده هستند، بعلاوه خدماتی مانند سالن بدنسازی، جایگاه ماساژ، مرکز اسپا، اتاق بخار، حمام ترکی و سونا در هتل Sofitel Istanbul Taksim دایر هستند که همگی با هزینه مجزا قابل استفاده هستند.

اتاق ها و امکانات اتاق های هتل

اتاق های موجود در هتل سوفیتل تقسیم هم عبارتند از اتاق کینگ یا کوئین لاکچری، اتاق کینگ یا کوئین سوپرییر، سوئیت کینگ پرستیژ با منظره تنگه بسفر، اتاق توئین لاکچری، اتاق توئین سوپرییر و اتاق کینگ لاکچری با منظره تنگه بسفر. همه اتاق ها به طور روزانه نظافت و مرتب می شوند، بعلاوه اتاق ها ضدصدا بوده و برای میهمانان اقامتی توام با آرامش فراهم می سازند.

در داخل اتاق ها و سوئیت های هتل Sofitel Istanbul Taksim امکانات رفاهی مناسبی قرار داده شده است که بعضی از این امکانات عبارتند از کمدلباس، سیستم تهویه مطبوع هوا، گاوصندوق، امکانات اتوکشی، سیستم گرمایشی و سرمایشی، قهوه ساز، کتری برقی، تجهیزات آشپزخانه، میزکار، فضای نشیمن، تلویزیون با شبکه های ماهواره ای و تلفن. بعلاوه حمام های اختصاصی در داخل اتاق های این هتل شامل دوش، وان، سرویس بهداشتی فرنگی، لوازم بهداشتی، حوله، سشوار و دمپایی هستند.

رستوران هتل

در صورت اقامت در این هتل می توانید از صبحانه سلف سرویس بهره مند شوید. در این هتل بی نظیر 3 رستوران دایر شده است که رستوران The Oven برای وعده های ناهار و شام، رستوران La Table برای صبحانه و رستوران Mr. & Mrs. Mezze هم برای وعده شام در حال ارائه خدمات به مسافران هستند.

فاصله هتل سوفیتل تقسیم استانبول تا جاذبه های دیدنی نزدیک

فاصله تا کاخ دلمه باغچه: 2.1 کیلومتر

فاصله تا برج دختر: 2.6 کیلومتر

فاصله تا برج گالاتا: 3.4 کیلومتر

فاصله تا مسجد ایاصوفیه: 4.6 کیلومتر

فاصله تا آب انبار باسیلیکا: 4.6 کیلومتر

فاصله تا کاخ و موزه توپقاپی: 6.7 کیلومتر

منبع: گردشبان
انتشار: 22 مرداد 1400 بروزرسانی: 22 مرداد 1400 گردآورنده: 0nlysms.ir شناسه مطلب: 1778

به "سوفیتل تقسیم؛ هتلی لوکس در منطقه مارمارای ترکیه، عکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سوفیتل تقسیم؛ هتلی لوکس در منطقه مارمارای ترکیه، عکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید