شرایط تحصیل در نیوفاندلند و لابرادور

به گزارش تنها پیامک، تحصیل در نیوفاندلند و لابرادور

تعداد روزافزونی از دانشجویان بین المللی به خاطر پرورش جهت شغلی خود در استان نیوفاندلند و لابرادور تحصیل می نمایند.

شرایط تحصیل در نیوفاندلند و لابرادور

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی کانادا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی کانادا، بهترین مسیر را به سوی مدارو، کالج ها و دانشگاه های کانادا انتخاب کنید.

تحصیل در نیوفاندلند در درجه اول متمرکز بر دوره های مرتبط به اقتصاد محلی است که خبر خوبی برای افرادی است که به دنبال داد و ستد، دریا، حرفه منابع طبیعی هستند. آموزش عالی در برانزویک در درجه اولدر شهر زیبای سنت جان متمرکز است.

جمعیت: 530,000

جمعیت دانشجویان بین المللی: 2,088 (آمار سال 2014)

مکان های تحصیلی اصلی: سنت جان، Stephenville

مزایای تحصیل در نیوفاندلند

  • گذاری به اقتصادهای محلی

دانشجویان که در مقطع کارشناسی و ارشد در استان نیوفاندلند و لابرادور تصحیل می کننند، می توانند به خود فرصتی برای آغاز حرفه در بعضی از حرفه های سود آور پرتقاضا که در قرن جدید، یک انفحار انرژی و منابع را تجربه نموده اند، بدهند.

  • هزینه های پایین شهریه

فقط یک دهه پیش، رهبران سیاسی نیوفاندلند و لابرادور تصمیم گرفتند که با کاهش هزینه های شهریه و تثبیت آن، خلاف فرایند بودجه گذاری دانشگاه های سراسر کشور عمل کنند. بودجه های دولتی حدود 85 درصد از بودجه تنها دانشگاه استان، دانشگاه مموریال را تشکیل می دهد و باقی آن در شهریه محسوب می گردد. این موضوع می تواند یک مزیت رقابتی مهم نسبت نه تنها نسبت به سایر استان های کانادا بلکه در سطح بین المللی، برای جذب افرادی برای تحصیل در این استان باشد.

  • تجربه زندگی در میان صخره ها

استان نیوفاندلند فرهنگ و یک تاریخچه افتخار آمیز دارد. مردم محلی آنجا که اغلب با نام Newfies شناخته می شوند، به خاطر خوشآمدگویی خاص از تازه واردین به این استان مشهور هستند. در نیوفاندلند شما می توانید آرامش و فرصت را پیدا کنند.

مهاجرت به نیوفاندلند و لابرادور بعد از تحصیل

  • برنامه انتخاب استانی نیوفاندلند و لابرادور: گروه فارغ التحصلان بین المللی

دولت نیوفاندلند و لابرادور به دنبال پذیرفتن بهترین و باهوش ترین ها سواحل خود است. در نتیجه برنامه انتخاب استانی نیوفاندلند و لابرادور (NLPNP) یک گروه برای فارغ التحصیلان بین المللی دارد که دانشجویان بین المللی که از یکی از موسسات آموزش عالی معتبر کانادا فارغ التحصل شده اند، می توانند برای اخذ اقامت دائم کانادا در این گروه اپلای کنند.

  • برنامه فارغ التحصیلان بین المللی آتلانتیک (طرح مهاجرت به مناطق آتلانیتک کانادا)

برنامه فارغ التحصیلان بین المللی آتلانتیک (AIGP) به دانشجویان بین المللی که از موسسات واجد شرایط در آتلانتیک کانادا فارغ التحصل شده اند، اجازه می دهد بدون داشتن یا کسب سابقه کار برای اخذ اقامت دائم کانادا اپلای کنند. AIGP بخشی از برنامه آزمایشی مهاجرت آتلانتیک (AIPP)، سرمایه گذاری جدید مهاجرت کانادا از سال 2017 به بعد می باشد.

  • اکسپرس اینتری

داوطلبین مهاجرت به کانادا به وسیله برنامه مهاجرت اکسپرس اینتری که آموزش خود را در یکی ازموسسات نیوفاندلند به اتمام رسانده اند، به خاطر سطح الای تحصیلاتشان، امتیاز قابل توجهی دریافت خواهند کرد. به علاوه، فارغ التحصیلان بین المللی موسسات آموزشی کانادا می توانند سابقه کار در کانادا را که یکی دیگر از فاکتورهای مهم اکسپرس اینتری است، بدست آورند.

موسسات آموزشی نیوفاندلند و لابرادور

  • دانشگاه مموریال نیوفاندلند

دانشگاه مموریال یکی از دانشگاه های فراگیر کانادا است. این دانشگاه با ارائه شاخه های تحصیلی گسترده به بیش از 18,000 دانشجو، بزرگترین دانشگاه آتلانتیک کانادا است.

دوره های اصلی: مطالعات دریایی، مدیریت دریا، مهندسی، فیزیک و اقیانوس شناسی فیزیکی، مدیریت کسب و کار

مکان: سنت جان (یک پردیس دیگر در کورنر بروک)

  • کالج آتلانتیک شمالی (CNA)

فارغ التحصیلان CNA بیش از موسسات آموزشی عالی این منطقه از درصد بالای استخدام در مشاغلی با دستمزدهای بالا در رشته های مرتبط به خود بهره مد می شوند. این کالج همچنین پایینترین شهریه در آتلانتیک کانادا را نسبت به موسسات آموزش عالی دیگر دارد.

دوره های اصلی: علوم آکادمیک، مطالعات تجاری هنرهای کاربردی، علوم بهداشت، فناوری های مهندسی، کسب و کار صنعتی، فناوری اطلاعات، گردشگری، منابع طبیعی

مکان: استفن ویل

اگر قصد ادامه تحصیل در کانادا را دارید، فرم ارزیابی تحصیلی را تکمیل فرمائید.

منبع: ویزا موندیال
انتشار: 2 مرداد 1399 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: 0nlysms.ir شناسه مطلب: 1022

به "شرایط تحصیل در نیوفاندلند و لابرادور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شرایط تحصیل در نیوفاندلند و لابرادور"

1 دیدگاه

kasra 19 شهریور 1400

درود خدمت شما
من قصد تحصیل در مقطع ارشد در رشته ابزی پروری یا علوم شیلات دانشگاه مموریال را دارم کاشناسی شیلات دارم و 7 سال سابقه کار و مدیر بخش مزرعه تگثیر وپرورش ماهی هستم . سن 36 ومعدل کل 15.50 . تمکن دارم . متاهل بدون فرزند . همراه همسر . بیمه دارم

پاسخ به kasra
* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید