شکست تیم بانوان ایران مقابل قهرمان اروپا

به گزارش تنها پیامک، مسابقات والیبال نشسته جام بین قاره ای در چین با شکست تیم بانوان ایران مقابل تیم دوم رنکینگ جهانی پیگیری شد.

شکست تیم بانوان ایران مقابل قهرمان اروپا

با ما سفر کنید و با تور اروپا از قاره سبز دیدن کنید و با دریافت خدمات ویزای شینگن از گردش به دور اروپا لذت ببرید.

به گزارش خبرنگاران، تیم ملی والیبال نشسته بانوان ایران اگرچه مقابل اوکراین، قهرمان اروپا و تیم دوم رنکینگ جهانی به پیروزی دست نیافت، اما با درخشش در این بازی توانست در دو گیم پیاپی این تیم را مغلوب کند.

بانوان تیم ایران گیم اول را با نتیجه 17 بر 25 واگذار کردند و گیم های دوم و سوم را با نتیجه 25 بر 10 و 22 بر 25 مقابل اوکراین به رجحان دست یافتند.

با این نتیجه کار به گیم چهارم رسید و ایران با نتیجه نزدیک 25 بر 23 این گیم را باخت. در گیم پنجم و آخر نیز ایران 15 بر 8 نتیجه را به اوکراین واگذار کرد و در نهایت 3 بر 2 باخت.

هادی رضایی سرپرست کاروان اعزامی در مورد این ملاقات گفت: بانوان تیم ملی والیبال نشسته در این ملاقات حضوری شایسته و قدرتمند داشتند و با وجود تفاوت با تیم اوکراین از لحاظ رنکینگ جهانی و همچنین تجربه کمتر در مسابقات برون مرزی، توانستند بازی خوبی به نمایش بگذارند و مطمئناً چنانچه بار دیگر در این مسابقات مقابل تیم اوکراین قرار بگیرند، با تجربه ای که امروز کسب کردند، می توانند این تیم را مغلوب نمایند.

رقابت های والیبال نشسته جام بین قاره ای با حضور 15 تیم در بخش مردان و 13 تیم در بخش زنان از 27 اسفند تا 4 فروردین به میزبانی شهر آنجی در کشور چین برگزار می گردد.

تیم والیبال نشسته بانوان ایران نیز با تیم های چین، اوکراین، آمریکا، برزیل، روآندا و کانادا به عنوان تیم های دارای سهمیه پارالمپیک دریک گروه واقع شده است و فردا (آدینه) دومین ملاقات خود را ساعت 14:30 به وقت محلی مقابل آمریکا برگزار می نماید.

منبع: تسنیم
انتشار: 3 فروردین 1399 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: 0nlysms.ir شناسه مطلب: 741

به "شکست تیم بانوان ایران مقابل قهرمان اروپا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شکست تیم بانوان ایران مقابل قهرمان اروپا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید