عبور کاربران EMUI 10 از مرز 50 میلیون نفر

به گزارش تنها پیامک، هوآوی به طور رسمی اعلام نمود تعداد کاربرانی که از جدیدترین نسخه رابط کاربری این شرکت، یعنی به روزرسانی EMUI 10 استفاده می نمایند، از مرز 50 میلیون کاربر گذشته است.

عبور کاربران EMUI 10 از مرز 50 میلیون نفر

هوآوی در ماه گذشته میلادی اعلام نموده بود عددی حدود 10 میلیون گوشی هوشمند در بازار، از اندروید 10 مجهز به EMUI 10 استفاده می نمایند. EMUI 10 نوترین بهینه سازی ها و مدرن ترین قابلیت های ساخت متخصصان هوآوی را با به روزترین نسخه اندروید یعنی Android 10 در هم آمیخته است.

با گذشت زمانی کوتاه از عرضه به روزرسانی یادشده برای گوشی های هوشمند این شرکت، گزارش های نو از عبور کاربران آن از مرز 50 میلیون نفر خبر می دهند. به این ترتیب، رکورد قابل توجه اضافه شدن 10 میلیون کاربر به ازای گذشت هر ماه، در مدت زمان پنج ماه از زمان نمایش رسمی EMUI 10، به ثبت رسیده است.

EMUI 10 در ابتدا در کشور چین در از تاریخ 9 آگوست عرضه شد. از قابلیت های مجذوب کننده این به روزرسانی می توان به تم تاریک و البته بهبود عملکرد، با توجه به بهینه سازی های مختلف و وجود به روزرسانی GPU Turbo 3.0 اشاره نمود که قدرت پردازش گرافیکی را تا 60 درصد بهبود می بخشد. از طرف دیگر، استفاده از قابلیتی نظیر Link Turbo باعث می گردد دسترسی به چند شبکه مانند شبکه نسل چهارم (4G) و Wi-Fi با سرعت انتقال اطلاعات تا 70 درصد بالاتر، امکان پذیر گردد.

EMUI 10 فاصله بین ویندوز و اندروید را تا حد زیادی از بین برده تا کاربران، امکان جابه جایی راحت از زیست بومی به زیست بوم دیگر و ارتباط یکپارچه با دیگر دستگاه های الکترونیکی را داشته باشند.

از اولین گوشی های هوشمندی که در فهرست دریافت به روزرسانی EMUI 10 قرار گرفتند می توان به Huawei P30، Huawei P30 Pro، Huawei Mate 20، Huawei Mate 20 Pro، Huawei Mate 20X و Huawei Mate 20 RS Porsche Design اشاره نمود. با وجود این، هوآوی فهرست بلندبالایی را برای محصولاتی که به روزرسانی EMUI 10 را دریافت خواهند کرد، تدارک دیده است.

در این مجموعه، انواع و اقسام گوشی ها با تنوع بالای سخت افزاری، در دسته پرچمدار، میان رده و پایین رده خودنمایی می نمایند. اگر شما هم از محصولات نسبتاً نو هوآوی استفاده می کنید، بهتر است سری به قسمت به روزرسانی گوشی بزنید و امکان دریافت این به روزرسانی را چک کنید.

از محصولات و خدمات هوآوی در بیش از 170 کشور دنیا استفاده می گردد. چندین مرکز تحقیق و توسعه در آمریکا، آلمان، سوئد، روسیه، هند و چین مشغول به کار هستند. هوآوی با قدمتی حدود 30 سال تجربه و تخصص در صنعت ارتباطات، خود را موظف می داند تا آخرین پیشرفت های فناوری را به مصرف نمایندگان خود در سراسر دنیا ارائه کند.

منبع: فرارو
انتشار: 27 شهریور 1400 بروزرسانی: 27 شهریور 1400 گردآورنده: 0nlysms.ir شناسه مطلب: 1816

به "عبور کاربران EMUI 10 از مرز 50 میلیون نفر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عبور کاربران EMUI 10 از مرز 50 میلیون نفر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید