عرضه گوشی ریلمی Narzo 50A Prime در آینده نزدیک

به گزارش تنها پیامک، گوشی Realme Narzo 50A Prime جدیدترین مدل از سری 50A خواهد بود. به تازگی نام این گوشی در وبسایت صدور گواهینامه BIS و NBTC دیده شده است.

عرضه گوشی ریلمی Narzo 50A Prime در آینده نزدیک

به گزارش خبرنگاران، گوشی ریلمی نارزو 50A Prime مدل آینده گوشی هوشمند از سری Narzo 50A خواهد بود و به دستگاه های Narzo 50، 50A و 50i خواهد پیوست. اکنون در جدیدترین گزارش، این گوشی هوشمند در وبسایت های صدور گواهی BIS و NBTC مشاهده شده است.

گوشی هوشمند Realme Narzo 50A Prime دارای شماره مدل RMX3516 در هر دو گواهینامه است. این همسانی تایید می کند که این گوشی هوشمند به زودی در بازار هند و همچنین در بازار های جهانی در دسترس خواهد بود. متأسفانه، در این دو وبسایت هیچ اطلاعات جدیدی اضافه نشده است. با این حال، این تلفن قبلاً در وب سایت FCC و وبسایت گواهی کیفیت چین تأیید شده و مشخصات کلیدی آن افشا شده است.

مشخصاتی که در وبسایت گواهی FCC منتشر شده، نشان داده که وزن این گوشی هوشمند حدود 193 گرم است و دارای ابعاد 164.30 در 75.60 در 8.15 می باشد. این مشخصات شبیه به ابعاد Narzo 50 است، بنابراین ما می توانیم انتظار یک صفحه نمایش با اندازه مشابه یعنی یک پنل 6.5 تا 6.6 اینچی را در Narzo 50A Prime داشته باشیم.

این دستگاه دارای باتری 4890 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از فناوری شارژ سریع 18 واتی خواهد بود. انتظار می رود که این گوشی به عنوان یک سلول 5000 میلی آمپر ساعتی به بازار عرضه شود. این گوشی هوشمند بر روی سیستم عامل اندروید 11 اجرا می شود و با رابط کاربری Realme UI 2.0 سفارشی خواهد شد. برای تأمین امنیت، یک اسکنر اثر انگشت در کنار قاب آن تعبیه شده است.

به غیر از این مشخصات، شرکت ریلمی هنوز زمان عرضه و جزئیات در دسترس بودن این گوشی را فاش نکرده است. اما با توجه به اینکه این گوشی از طریق وبسایت صدور گواهینامه تأیید شده است، می توانیم منتظر عرضه آن در آینده نزدیک باشیم.

منبع: gizmochina

منبع: فرارو
انتشار: 28 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 28 اردیبهشت 1401 گردآورنده: 0nlysms.ir شناسه مطلب: 2479

به "عرضه گوشی ریلمی Narzo 50A Prime در آینده نزدیک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عرضه گوشی ریلمی Narzo 50A Prime در آینده نزدیک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید