فرامرزیان: تخلفات دبیر و خزانه دار فدراسیون ژیمناستیک را گفته ایم، نمی خواهم رئیس این فدراسیون شوم

به گزارش تنها پیامک، معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت ورزش با بیان اینکه تخلفات دبیر و خزانه دار فدراسیون ژیمناستیک را گفته ایم اظهار داشت که هیچ تمایلی برای ریاست فدراسیون ژیمناستیک ندارد.

فرامرزیان: تخلفات دبیر و خزانه دار فدراسیون ژیمناستیک را گفته ایم، نمی خواهم رئیس این فدراسیون شوم

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، ژاله فرامرزیان درباره شرایط فدراسیون ژیمناستیک گفت: سال گذشته بازرسی کل کشور گزارشی از فدراسیون به وزارت ورزش ارسال کرد و دو پیشنهاد داد و گفت که دبیر و خزانه دار را به هیئت تخلفات معرفی کنیم. ما این کار را انجام دادیم، ولی با توجه به اینکه آنها کارمند وزارت نبودند، موضوع در هیئت تخلفات قابلیت رسیدگی نداشت. همان موقع به رئیس فدراسیون گفتیم تا زمانی که دادگاه صالحه تشکیل شود، ادامه فعالیت این دو نفر به صرفه و صلاح دولت نیست و انشاالله که این دو نفر در آن دادگاه رای برائت بگیرند و به کار خود ادامه دهند. ما تکلیف خود را انجام دادیم، چون الزام سازمان بازرسی بود. اقدامی که من یعنی مسئول رسیدگی به تخلفات کردم، به فدراسیون گفتم که ادامه فعالیت آنها به صلاح نیست تا در موضوع در مراجع ذیصلاح رسیدگی شود.

معاون وزیر ورزش افزود: گزارش دقیق تخلفات قبلاً به طور رسمی در یک نامه به رئیس فدراسیون ژیمناستیک ارسال و تمام موضوعات مطرح شده است. اینچه درگاهی مدعی شده که با سازمان بازرسی صحبت کرده و این موضوع برطرف شده است که ما بار دیگر مکاتبه کردیم و سازمان بازرسی این موضوع را نقض کرد و همچنان بر رای خود در این ماجرا پابرجا بود.

فرامرزیان شرح داد: اقدام قانونی انجام دادیم و فدراسیون نیز باید اقدام کند. تا آن زمان به دلیل عدم رعایت صرفه و صلاح دولت نمی توانیم پرداختی به فدراسیون داشته باشیم و به آنها کمک مالی کنیم. این موارد را در سه جلسه به فدراسیون گفتیم و هیچ خصومتی با هیچ کس نداریم. من صرفا در حیطه وظیفه ام کار می کنم و هیچ تمایلی هم برای ریاست فدراسیون ژیمناستیک ندارم، چون این کار از جنس کار تخصصی من نیست و برایم قابل تصور هم نیست. در واقع صحبت کردن در این باره جالب نیست. نوع اقدامات ما کاملاً قانونی بوده است.

وی در پاسخ به این سوال که آیا احتمال تغییرات در فدراسیون وجود دارد یا نه، گفت: من نه مسئول تغییر رئیس فدراسیون هستم و نه مرجع تصمیم گیری در این باره. من فقط مسئول حوزه خودم هستم. از نظر من ممکن است مشابه این تخلفات در فدراسیون های دیگر هم باشد. اینکه این تعامل صورت نگرفت که مسائل حل شود، مسئله اصلی فدراسیون ژیمناستیک است. عدم تعامل با مراجع نظارتی و بازرسی باعث شده مشکل ایجاد شود. ما هم به دلیل اینکه منابع دولت را در اختیار فدراسیون قرار می دهیم، مسئول آن هستیم که به صرفه و به منافع دولت کار کنیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 6 اسفند 1398 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: 0nlysms.ir شناسه مطلب: 677

به "فرامرزیان: تخلفات دبیر و خزانه دار فدراسیون ژیمناستیک را گفته ایم، نمی خواهم رئیس این فدراسیون شوم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فرامرزیان: تخلفات دبیر و خزانه دار فدراسیون ژیمناستیک را گفته ایم، نمی خواهم رئیس این فدراسیون شوم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید