قیمت کوییک، کوییک S و ساینا S در بازار و کارخانه

به گزارش تنها پیامک، قیمت کوییک دنده ای پایه با کاهش قیمت شش میلیون تومانی نسبت روز معاملاتی قبل تا کانال 210 میلیون تومان عقب نشست. نکته قابل توجه اینجاست که کوییک در روز چهارشنبه بدون تغییر روی سطح 216 میلیون تومان ایستادگی کرد. این ایستادگی نیز پس از افزایش پنج میلیون تومانی در روز سه شنبه و پس از تعطیلی عید غدیر به ثبت رسید. در طول 7 روز اخیر نیز قیمت کوییک افت یک میلیون تومانی را تجربه نموده است.

قیمت کوییک، کوییک S و ساینا S در بازار و کارخانه

به گزارش خبرنگاران، در مقابل قیمت کوییک S تغییری را تجربه نکرد و روی سطح 238 میلیون تومان ایستاد. البته در مقایسه با اولین روز های تیرماه، این خودرو کاهش دو میلیون تومانی را به ثبت رسانده است.

در خصوص قیمت کارخانه و بازار کوییک و کوییک S و ساینا S نیز یک تفاوت 40 تا 50 میلیون تومانی وجود دارد. در حال حاضر سایپا، کوییک در کارخانه 168 میلیون و 74 هزار تومان قیمت خورده است و فاصله اش با بازار 42 میلیون تومان است. کوییک S نیز با قیمت 184 میلیون و 664 هزار تومان به خریداران عرضه می گردد که فاصله اش با بازار حدود 53 میلیون تومان است.

قیمت کارخانه و بازار ساینا S

ساینا S در نخستین روز معاملاتی هفته جاری، تغییری را به ثبت نرساند و در کانال 216 میلیون تومان متوقف شد. اما نسبت به روز مشابه هفته گذشته کاهش دو میلیون تومانی را به ثبت رسانده است. در مقایسه با یک ماه قبل نیز این افت قیمت حدود یک میلیون تومان است.

اما قیاس قیمت این خودرو نسبت به اولین ششم فروردین 1401 و 28 اسفند 1400 به ما نشان می دهد که ساینا S به ترتیب افزایش 18 و 22 میلیون تومانی را تجربه نموده است.

قیمت کارخانه ساینا S نیز 169 میلیون و 817 هزار تومان است که نسبت به بازار تفاوت قیمت اش به حدود 46 میلیون تومان می رسد.

منبع: فرارو
انتشار: 8 مرداد 1401 بروزرسانی: 8 مرداد 1401 گردآورنده: 0nlysms.ir شناسه مطلب: 3048

به "قیمت کوییک، کوییک S و ساینا S در بازار و کارخانه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قیمت کوییک، کوییک S و ساینا S در بازار و کارخانه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید