لوکس ترین هتل های مشهد برای اقامت

به گزارش تنها پیامک، شهر مشهد یکی از مسافرپذیرترین شهرهای ایران در منطقه شرقی کشور است و هر ساله در فصول مختلف، پذیرای گردشگران داخلی و خارجی فراوانی است.

لوکس ترین هتل های مشهد برای اقامت

شهر مشهد یکی از مسافرپذیرترین شهرهای ایران در منطقه شرقی کشور است و هر ساله در فصول مختلف، پذیرای گردشگران داخلی و خارجی فراوانی است. این شهر هم جاذبه­ های گردشگری تاریخی فراوانی دارد که می ­توان از آن ها بازدید کرد، هم در اطرافش جاذبه های طبیعی متفاوتی دارد و هم به علت وجود حرم مطهر امام رضا (ع) در این شهر، برای افرادی که در پی سفر زیارتی هستند، مقصد جذابی به شمار می آید. حال ما می­ خواهیم سه تا از لوکس ­ترین هتل­ های مشهد را به شما معرفی کنیم تا هر زمان قصد داشتید با رزرو هتل به این شهر سفر کنید، این هتل ­ها را نیز آنالیز کنید. پس تا سرانجام این مقاله همراه ما باشید.

هتل قصر طلایی

یکی از هتل های مجلل شهر مشهد، هتل قصر طلایی می­باشد. این هتل 5 ستاره، شانزده طبقه دارد و درمجموع 358 اتاق و سوئیت را در خود جای داده است. اگر امکانات تفریحی هتل برای­تان مهم است، بهتر است بدانید که این هتل هم سالن بدن سازی و بیلیارد دارد و هم استخر و سونا و جکوزی. البته که با اقامت در این هتل، از رستوران های بیرون هتل نیز بی­نیاز خواهید شد، زیرا این هتل 6 رستوران دارد که می توانید انواع غذاهای ایرانی و سنتی، بین­ المللی و ایتالیایی را نوش جان کنید.

هتل درویشی

یکی دیگر از هتل های شناخته شده شهر مشهد، هتل 5 ستاره درویشی می­باشد. این هتل مرتفع 25 طبقه که کلا 223 اتاق دارد، فاصله بسیار کمی تا حرم مطهر امام رضا (ع) دارد و می توانید خیلی راحت خود را از هتل به حرم برسانید. رستوران های این هتل نیز انواع غذاهای ایرانی، آسیایی، بین المللی و البته فست فودی را برای شما سرو می­کنند. استخر و سونا و جکوزی و بعلاوه سالن بیلیارد نیز از امکانات خاص این هتل است.

هتل مدینه الرضا

آخرین هتلی که قصد معرفی آن را داریم، هتل 5 ستاره مدینه الرضا مشهد می­باشد. این هتل 12 طبقه، یکی دیگر از هتل های نزدیک به حرم مطهر است، طوری که ظرف کمتر از 5 دقیقه با پای پیاده می توانید خود را از هتل به حرم امام رضا (ع) برسانید. این هتل چندین رستوران و کافی شاپ دارد و کتابخانه و سالن ماساژ نیز از امکانات خاص آن هستند.

رزرو هتل در مشهد

هر گاه تصمیم داشتید با رزرو هتل مشهد به این شهر سفر نموده و اقامت چند روزه داشته باشید، کافی است سری به سایت اسنپ تریپ زده و هتل­ها را با برترین قیمت رزرو کنید. برای این کار می­بایست در ابتدا وارد سایت اسنپ تریپ شده، سپس شهر مشهد را در قسمت جستجو هتل وارد کنید و البته تاریخ ورودتان به هتل و خروج از آن را نیز معین کنید. سپس فهرست پیشنهادی هتل های اسنپ تریپ را آنالیز نموده و هتل مناسب را رزرو کنید. شما به وسیله اسنپ تریپ می توانید با رزرو هتل تهران یا مشهد یا هرکدام از شهرهای ایران، مناسب­ترین قیمت را پرداخت کنید.

منبع: کجارو
انتشار: 6 فروردین 1401 بروزرسانی: 6 فروردین 1401 گردآورنده: 0nlysms.ir شناسه مطلب: 2029

به "لوکس ترین هتل های مشهد برای اقامت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لوکس ترین هتل های مشهد برای اقامت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید