معرفی اپلیکیشن WalP؛ چشم نوازترین والپیپرها برای اندروید

به گزارش تنها پیامک، در این مقاله به معرفی اپلیکیشن WalP می پردازیم که به صورت کاملا رایگان بیشتر از 30 والپیپر استوک (پیش فرض هر گوشی) و دریایی از والپیپرهای متفرقه را در اختیار شما قرار می دهد.

معرفی اپلیکیشن WalP؛ چشم نوازترین والپیپرها برای اندروید

اپلیکیشن WalP، به شما طیف عظیمی از تصاویر پس زمینه انواع و اقسام برندهای گوشی های هوشمند در کنار تصاویر متفرقه و موضوعی را با کیفیت های HD و 4K ارائه می دهد. این برنامه کاملا رایگان بوده و هیچ نیازی به انجام پرداخت های درون برنامه ای ندارید، تنها نکته ای که شاید کمی آزاردهنده باشد، وجود تبلیغات زیاد است که البته در اپلیکیشن هایی که رایگان اند وجودشان کاملا طبیعی است چرا که این روش ممکن است تنها منبع درآمدزایی شرکت توسعه دهنده نرم افزار باشد.

رابط کاربری اپلیکیشن WalP، بسیار کاربر پسند بوده و هنگامی که برنامه را باز می کنید در قسمت بالا در صفحه اصلی می توانید منوی برنامه را مشاهده کنید. زیر همین منو، بنا به سلیقه خودتان طیف متنوعی از تصاویر پس زمینه به شما پیشنهاد می شود. یکی از مزایای این اپلیکیشن این است سرعت بارگذاری والپیپر ها بسیار بالا است و در سریع ترین زمان ممکن می توانید تصاویر انتخابی خود را مشاهده کنید.

اپلیکیشن WalP، این امکان را به شما می دهد تا در صفحه اصلی، به لطف فیلترهای جستجو فقط والپیپر های مطلوب خودتان را ببینید. به عنوان مثال، می توانید والپیپر های هوم اسکرین را تنها به والپیپر های گوشی های شیائومی یا سامسونگ محدود کنید. همچنین می توانید تصاویر پس زمینه منتخب خود را بر اساس محبوبیت اولویت بندی کنید. در قسمت تنظیمات هم گزینه ای وجود دارد که با انتخاب آن می توانید نوتیفیکیشن برنامه را فعال کنید تا از تازه ترین بروزرسانی والپیپر ها خبردار شوید.

شاید بارزترین ویژگی اپلیکیشن WalP، امکان کاستومایز کردن و ویرایش تصاویر پس زمینه باشد. درون برنامه ابزارها و امکانات متنوعی برای ویرایش تصاویر تعبیه شده، به طور مثال شما می توانید تصاویر را کراپ کنید یا با استفاده از قابلیت Saturation، تغییراتی در اشباع رنگی تصاویر ایجاد کنید.

علاوه بر Saturation، گزینه Brightness هم در اپلیکیشن وجود دارد که به لطف آن می توانید اندازه نور تصاویر را تنظیم کنید و مطابق میل تان برای اندازه تاریکی یا روشنایی تصویر مورد نظر تصمیم بگیرید. البته گزینه دیگری هم در بخش تنظیمات وجود دارد که همانند Saturation، با تغییر رنگ تصاویر سروکار دارد اما با کاربردی متفاوت. در قسمت HUE شما می توانید رنگ و تم اصلی تصاویر پس زمینه را هم به رنگ های دیگری مثل بنفش، سبز یا قرمز تغییر دهید.

آخرین گزینه در ویرایش تصویر Blur نام دارد که از اسمش تعیین است چه کاری انجام می دهد. در این قسمت شما می توانید اندازه تار بودن یا شفافیت عکس را تغییر دهید. دز انتها زمانی که تغییرات مورد نظر خود را روی تصویر اعمال کردید، با انتخاب گزینه Set می توانید تصمیم بگیرید که از تصویر به عنوان والپیپر یا Lock screen استفاده کنید و یا آن را در گوشی خود ذخیره کنید.

با این حساب می توان گفت WalP هم از لحاظ گزینه های متعدد برای ویرایش تصاویر و هم تنوع بالایی که در ارائه والپیپرهای مجذوب کننده دارد، می تواند انتخاب خوبی باشد که هر روز با انتخاب یک والپیپر تازه به حال و هوای نمایشگر گوشی تان روح تازه ای بدمید.

اگر شما هم علاقه مند به نصب این برنامه هستید می توانید از طریق لینک زیر برای سیستم عامل اندروید اقدام به دانلود کنید.

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 25 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 25 اردیبهشت 1401 گردآورنده: 0nlysms.ir شناسه مطلب: 2157

به "معرفی اپلیکیشن WalP؛ چشم نوازترین والپیپرها برای اندروید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی اپلیکیشن WalP؛ چشم نوازترین والپیپرها برای اندروید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید