معرفی مینی کامپیوتر شیائومی با پردازنده اینتل و قیمت بسیار مناسب

به گزارش تنها پیامک، شیائومی را می توان یک نمونه بسیار خوب از شرکت هایی دانست که قصد دارند در هز زمینه فناوری و صنایع الکترونیک وارد شوند. در ادامه این استراتژی شرکت شیائومی مینی پی سی اختصاصی را با برند Ningmei معرفی نموده که مشخصات و قیمت بسیار مناسبی دارد.

معرفی مینی کامپیوتر شیائومی با پردازنده اینتل و قیمت بسیار مناسب

این مینی کلاینت که با نام کامل Ningmei CR100 Mini Desktop CPU در بازار عرضه خواهد شد طراحی بسیار فشرده ای را با ابعاد 192 در 188 در 54 میلی متر به خود اختصاص داده و وزن کلی آن 760 گرم است.

در دل این کامیپوتر رومیزی از یک پردازنده اینتل J4105 از سری Celeron بدون احتیاج به فن استفاده شده که ساختار چهار هسته ای داشته و همراه با ماژول 8 گیگابایتی حافظه رم فعالیت خواهد نمود.

همچنین 256 گیگابایت حافظه داخلی از نوع SSD برای آن در نظر گرفته شده است که به صورت عادی می تواند جوابگوی احتیاج کاربران معمولی باشد. همچنین دو بلندگوی کوچک ولی با کیفیت برای ساختار استریو در بدنه این دستگاه جای گرفته که می تواند کاربردهای بسیار زیادی داشته و بخش اعظمی از هزینه های جانبی یک کاربر عادی را مرتفع نماید.

یکی از نکات جالب دیگری که در طراحی بدنه این کامپیوتر مجتمع دسکتاپ شاهد آن هستیم استفاده از یک سیستم دفع حرارت همه کاره با تمرکز بر دفع با استفاده از ساختار دفع حرارت وکیوم است که از چهار سمت دستگاه عملیات دفع حرارت را انجام می دهد.

در بحث درگاه های جانبی نیز این دستگاه با یک پورت USB 3.0، اینترفیس SD کارت، درگاه ورودی USB Type-C، درگاه شبکه استاندارد RJ45، خروجی VGA از نوع DSUB، خروجی ویدئو از نوع HDMI و همچنین جک های میکروفون و هدفون است.

شیائومی این دستگاه را به وسیله وبسایت Yupin و با قیمت اولیه 211 دلار به فروش می رساند و برای کاربرانی که تا 5 روز دیگر و پایین ماه جون آن را خریداری نمایند یک U-Disk با حافظه 16 گیگابیتی و موس و کیبورد بی سیم ارائه خواهد شد که مشمول تخفیف 100 یوانی می گردد.

منبع : شهر سخت افزار

منبع: آی تابناک
انتشار: 7 شهریور 1399 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: 0nlysms.ir شناسه مطلب: 1103

به "معرفی مینی کامپیوتر شیائومی با پردازنده اینتل و قیمت بسیار مناسب" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی مینی کامپیوتر شیائومی با پردازنده اینتل و قیمت بسیار مناسب"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید