مقاله: استفاده از سرامیک در بازسازی خانه (انواع، مزایا، معایب)

به گزارش تنها پیامک، این نوع کفپوش ها دارای بافت مات نور کمتری را به خود جذب می کنند و به همین دلیل آلودگی ها از جمله گرد و غبار و لکه ها را کمتر نشان می دهند اما از طرفی هم از نظر جنبه زیباشناختی استفاده از این انواع سرامیک در برخی از فضاهای به ویژه در مقیاس بزرگ چندان مناسب نخواهد بود یک فضای خشک و بی روح را شکل خواهد داد.

مقاله: استفاده از سرامیک در بازسازی خانه (انواع، مزایا، معایب)

سرامیک های با بافت براق دارای مزایا و می باشند. انواع سرامیک که بسیار مناسب استفاده در کف در بخش های مختلف خانه ها هستند یک فضای لوکس و زیبا ایجاد می کنند اما از طرفی هم در صورت لکه دار شدن خیلی به چشم می آید و به نگهداری و نظافت بیشتری نیاز پیدا خواهند کرد.

پرسلانی پولیش شده که به مانند نوع قبلی فاقد هر گونه لعاب بوده اما به واسطه پرداخت هایی که روی سطح آن اجرا شده دارای سطح کاملاً براق است.سرامیک پرسلانی دو لایه که متشکل از یک لایه بدنه و یک لایه لعاب ضخیم است. پرسلانی بافت دار که سطح این انواع از سرامیک مناسب کف دارای طرح های مشابه با سنگ های طبیعی هستند.

سرامیک پرسلان از نظر جنس بهترین و باکیفیت ترین نوع موجود در بازار می باشند، اگرچه در ابتدا از نظر هزینه گران تر تمام خواهند داشت. به دلیل نحوه ساخت (اکسیدی) و مواد به کار رفته در آن از مقاومت و ماندگاری بسیار بالایی برخوردار هستند و می توانند که در دراز مدت این هزینه بالاتر را توجیه و جبران نکند و حتی ارزان تر از سایر انواع دیگر کفپوش های تمام شوند. نوع پرسلانی هم به انواع زیر تقسیم بندی می شوند.

منبع مقاله: استفاده از سرامیک در بازسازی خانه (انواع، مزایا، معایب)

انتشار: 21 مهر 1400 بروزرسانی: 21 مهر 1400 گردآورنده: 0nlysms.ir شناسه مطلب: 1842

به "مقاله: استفاده از سرامیک در بازسازی خانه (انواع، مزایا، معایب)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقاله: استفاده از سرامیک در بازسازی خانه (انواع، مزایا، معایب)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید